Kunst for syn hos Il Vero - Fotoutstilling

Kunstutstilling som endrer liv

Velkommen til vandreutstillingen «Kunst for Syn», hvor du kan kjøpe vakker fotokunst, og samtidig gi andre mennesker den gaven det er å kunne se. Utstillingen er et initiativ fra Marcel Leliënhof, som har fått med seg et stjernelag med 12 av Norges beste fotografer. Nå har du mulighet til å sikre deg et av disse bildene!

Canon Norge har stått for kostnader med produksjon av bildene og alle inntekter fra utstillingen går uavkortet til Blindeforbundets prosjekt www.icare.no. 32 millioner mennesker i verden er blinde – uten at de trenger å være det. For mange er en enkel øyeoperasjon, som koster 300 kroner, alt som skal til for å få synet tilbake. Målet er at utstillingen skal gi synet tilbake til minst 500 mennesker i verden. Har du lyst til å bidra?

Under åpningen vil Blindeforbundets generalsekretær være til stede, sammen med flere av fotografene.

Fotografene som er representert på utstillingen er Marcel Leliënhof, Julie Pike, Daniel Franck, Knut Bry, Jonas Bendiksen, Pål Laukli, Desiree Mattsson, Linda Bourane Engelbreth, Tine Poppe, Ivar Kvaal, Helge Skodvin og Stephen Butkus.

Her kan du se innslag fra Dagsrevyen da utstillingen ble lansert: Dagsrevyen – 17. des. 2016 – Lørdagsrevyen – NRK TV

Dette er en utstilling hvor du kan investere i kunst, med god samvittighet.


VELKOMMEN!

2 Likes

Spennende, har du .pdf med priser etc.? :slight_smile:

Hei!
Ja det har jeg :slight_smile:
Sender du meg epostadresse, så får du liste av meg med en gang,
jeg får ikke lov til å laste opp filer siden jeg er ny bruker :slight_smile:

Eposten min er maren@theforce.no, bare send meg en epost så sender jeg pdf :slight_smile: