Kunst fra ''Guttestreker''

Hei!

Er på nippet til å bestille ett bilde i fra ‘‘Guttestreker’’.
I den sammenheng lurer jeg på om det er noen av dere som har noen av verkene deres fra før, eventuelt noen som har sitt de live? Det aktuelle verket jeg har fattet mest interesse for heter forøvrig ‘‘Children of conquest’’
Jeg digger stilen, men er litt skeptisk til finishen på bildene mtp at de tegner med tysj osv.
Finner heller ingen innlegg om de i søkefunksjonen, så hadde håpet på noen innspill før jeg drar kortet… :slight_smile:

Veldig stilig! Ser ut til å være digitale prints, basert på tusjtegninger?

Dette stemmer. Så denne hos Kollekt for noen uker siden. Veldig kult!

Noen snev av Push i noen detaljer, og masse systemkritikk. Liker det :slight_smile:

1 Like

Digitale prints basert på tusjtegninger ja, fargene fremstår bedre på prints enn på orginaler :slight_smile: Bildene har mange detaljer og “children of conquest” er kanskje det beste bildet fra de. Bildet er basert på en bok jeg ikke husker navnet på og har en dyp mening. Har vert å besøkt de i Oslo, hyggelige folk som gjerne forteller mer dersom du kontakter de :slight_smile:

1 Like

De hadde en utstilling kombinert med et arrangement i Lofoten for noen måneder siden og lanserte bildet “Liquid Corpse Force” med fokus på Lofoten og bevistgjøring rundt forsøpling av havet, har det hengende på veggen hjemme :slight_smile: Guttestreker stiller ofte opp som dj på arrangement slik jeg har forstått og benytter gjerne muligheten til å vise kunsten sin. De hadde også et arrangement med Hells Angels Oslo nylig :smiley:

1 Like

Noen som vet om det er noen forskjell på disse to opplagene og hvem av de kom først? Og evt hvorfor to opplag?

Det første er på 10

Dette er på 30

(Har et fra opplaget på 10 selv. Kjøpt i januar 2019)

Tror det ene er 189x125

1 Like

Skrev feil, men tror det er to forskjellige størrelser

Tror de er 100x70 begge to.

Dette er 30 opplaget.

Mitt på 10 er også 100x70

3 Likes

Hmm, er begge i aluplate? Den på 30 stk er alu.

Er du sikker på at den er alu?

1 Like

Leste feil :smiley: Ikke alu ser jeg