Kunst hjemme. Hva ser du på NÅ?

Lofoten i ny ramme :blush:

25 Likes

Argentina - Spania i finalen? VAMOS!

14 Likes

Altså…OCD-ticksa går bananas her :sweat_smile: Nydelig kunst da :relaxed:

6 Likes

Haha same. Her må man kjøre linje nede og ikke oppe!

2 Likes

fin kunst men henger ikke så fint sammen der synes jeg

5 Likes

Hahaha det skal ikke henge sånn her :smile: bare prøver litt forskjellig på spikere som allerede var der fra andre verk :rofl: fikk en god del bokstav problemer selv

2 Likes

På generelt grunnlag vil jeg si at kunst henger for høyt hjemme hos folk. Og flere burde vurdere midtlinjen. Midtlinje > bunnlinje > topplinje, samme rangeringen går fra mest knotete til minst.

14 Likes


40 Likes

Lykke til med salg :grin:

Sto mellom å male hele taket eller å mekke en provisorisk eh… rosett.

Muligens et grovt misbruk av denne tråden. Haring snur seg i alle fall i graven :headstone:

16 Likes

@Gard Fullstendig enig.

1 Like

Akkurat nå sitter jeg og ser på en e-post fra Kunstveggen som vil selge meg en liten rødmalt og temmelig generisk utseende dildonisse, ifølge kunstneren laget som en kommentar til forbrukersamfunnet og det materielle konsumet i den vestlige verden. I 25 eks. til adventspris, 250.000. Herrefred.

6 Likes

Rått at KV tilgjengeliggjør såpass ekslusive verk for medlemmer her i Norge!

4 Likes

Vi synes det er morsomt å kunne få muligheten til å tilby ett såpass eksklusivt verk til lille Norge. Resten er vel allerede forhåndsplassert til samlere over hele verden :blush:

En seks meter høy variant av Santa with Butt Plug står plassert i Gamlebyen i Oslo, ved Ekebergparken. Den er som parken også finansiert av Christian Ringnes. Våre medlemmer i Bergen vil nok også kjenne igjen navnet Paul McCarthy, siden han hadde en stor utstilling på Kode i 2021, Dead End Hole.

Dildonissen (Santa with Butt Plug - Paul McCarthy)
https://maps.app.goo.gl/SAQTkHbwXNnRindz9?g_st=ic

6 Likes

Den utstillingen han hadde på KODE var noe for seg selv😂

3 Likes

18 års aldersgrense? :wink:

3 Likes

Ikke noe super fan av dette arbeidet. Men ser at det er en liten versjon av den som står i Oslo. Dette er nok et utrolig godt kjøp…

1 Like

Getting this work printed next week

5 Likes

(Lille…) Marilyn må vike

19 Likes


Årets juleverksted er i gang😊

15 Likes