Kunst hjemme. Hva ser du på NÅ?


Pushwagner komplett julekort:)

15 Likes

Fiskere i trappa :slight_smile:

52 Likes

Gi gjerne en lyd hvis surferen skal selges :blush: mangler bare den

2 Likes

Den trappen der…. :heart:… damn…

3 Likes

Tror dette skal være alle varianter. Hvis noen vet om flere så setter jeg pris på tilbakemelding!!:slight_smile:

Just wanted to share this piece

6 Likes




22 Likes

Lars Morell - Translations, 2022. Olje på lerret, ramme i vokset eik, i påvente av veggplass.

Dagen etter bildet blei tatt deisa det i bakken pga. udyret på bildet, nå er det tilbake hos Lars for forsøk på restaurering :upside_down_face:

Veldig hyggelig kar (sørlending, ofc!)

14 Likes

Wilfred Wessel Berthelsen - The End

Fotografi

9 Likes

Flott Lars Morell - Ja Lars er en meget hyggelig og forekommende kunstner.

1 Like

Det er vel lov å avlive de der for sånne ting?

Hjem til jul, en del fine Munthe-arbeider her.

Gerhard Munthe, «Lysaker», 1920(?). Akvarell. Gitt i julegave til min oldemor Kitty i 1923, han var hennes gudfar, tydeligvis.

Gerhard Munthe, «Maggen». 1870-tallet. Blyanttegning av søsteren Margrethe Munthe, som sikkert mange kjenner til.

Sølvbolle fra 1907 med tilhørende sølvskje. Også avbildet i Jan Kokkins bok om Gerhard Munthe, «En norsk designpioner», utgitt ifm. med en Munthe-utstilling på Nasjonalmuseet i 2018.

20 Likes

Nå er det omsider jul i heimen

35 Likes

Sitter her i mørket… :stuck_out_tongue:

19 Likes

Når roen har senket seg etter en aften med familie, gaver og ribbe; ja da er dette helt ok! :tumbler_glass:

Ønsker alle sammen fremdeles en god jul og et godt nyttår :christmas_tree:

12 Likes

Nyeste bildet i samlingen, av Yvonne Jeanette Karlsen.

6 Likes

8 Likes

Bildet sier ikke så mye men jeg rydda litt her om dagen og kom over disse:
Små ampuller som inneholder «lukten av penger», fra utsillinga med Sissel Tolaas på Astrup Fearnley. Hadde helt glemt av de, en gøy liten sak.

9 Likes

Denne innrammingen er bare helt latterlig tilfredsstillende! :kissing_smiling_eyes::pinched_fingers:t3:

25 Likes


Ikke så dum denne heller :wink:

10 Likes