That framed heater tho… also very nice ![]()
That desk is fine, Martyn. Where did you get it?
Hey Aziz, it was picked up quite locally, unusual in that it’d not moved further in all these years than a few km from the factory that built it. One owner. Only ever seen one other
Pejac på sitt beste ![]()
Bare innrøm det. Du klargjør kåken for slippet nå til uken… har du strøket skjorten? ![]()
Den der i bunnen av trappen henger høyt på min ønskeliste… snakkes om 5 år…
Kasse Redbull, nytt tastur med trimma F5 tast, sjekket opp AA brukern dobbelt, lagt inn nytt kort med høyere saldo og lengre utløpsdato. Står igjen å gjøre et testkjøp, stryke skjorte, manikyr og fingermassasje.
På dagen rubber jeg huden på fingertuppene med 200 papir for bedre tastegrep ![]()
Kan anbefale mekanisk tastatur med hydraulisk rekylfri F5-knapp. Selges på eBay for kun 999$ ![]()
Er det Logitech bouncemaster recoil 3000 carbon hydraulic turbo art master du tenker på så har jeg allerede prøvd det. Problemet er bare at jeg har en tendens til å bli ganske apatisk under seansen og slever en del, er derfor helt avhengig av vanntetthet. Hvilket det desverre ikke er ![]()
Flott verk ![]()
Pink is Punk, det nyeste til Seth Armstrong. Tidsbegrenset edition som endte på 350 totalt. Jeg må si at jeg er begeistret for fargebruken og dybden i verkene hans, selv om han ikke er spesielt variert i uttrykket.
Når du kjøper et bilde på intuisjon. Og så lever du det…
Tittel: Inner Turmoil
Kunstner: Bjor Grønner
Innramming: FrameIt
Hvem er kunstneren?
Nadim Zaidi fra Canada.