Kunst hjemme. Hva ser du på NÅ?

That framed heater tho… also very nice :blush:

3 Likes

Noen postkort og Love Letter (kassen med sjablonger malt av Pejac) og enda en tannløs EM-kamp

9 Likes

That desk is fine, Martyn. Where did you get it?

1 Like

Hey Aziz, it was picked up quite locally, unusual in that it’d not moved further in all these years than a few km from the factory that built it. One owner. Only ever seen one other

Rydder og vasker kåken, tar ei pause i trappa :smile:

24 Likes

Pejac på sitt beste :heart_eyes:

1 Like

Bare innrøm det. Du klargjør kåken for slippet nå til uken… har du strøket skjorten? :stuck_out_tongue:

Den der i bunnen av trappen henger høyt på min ønskeliste… snakkes om 5 år…

2 Likes

Kasse Redbull, nytt tastur med trimma F5 tast, sjekket opp AA brukern dobbelt, lagt inn nytt kort med høyere saldo og lengre utløpsdato. Står igjen å gjøre et testkjøp, stryke skjorte, manikyr og fingermassasje.

På dagen rubber jeg huden på fingertuppene med 200 papir for bedre tastegrep :crossed_fingers:

9 Likes

Kan anbefale mekanisk tastatur med hydraulisk rekylfri F5-knapp. Selges på eBay for kun 999$ :stuck_out_tongue:

1 Like

Er det Logitech bouncemaster recoil 3000 carbon hydraulic turbo art master du tenker på så har jeg allerede prøvd det. Problemet er bare at jeg har en tendens til å bli ganske apatisk under seansen og slever en del, er derfor helt avhengig av vanntetthet. Hvilket det desverre ikke er :person_shrugging:

3 Likes

19 Likes

Flott verk :ok_hand:

1 Like

Pink is Punk, det nyeste til Seth Armstrong. Tidsbegrenset edition som endte på 350 totalt. Jeg må si at jeg er begeistret for fargebruken og dybden i verkene hans, selv om han ikke er spesielt variert i uttrykket.

15 Likes

20 Likes

Når du kjøper et bilde på intuisjon. Og så lever du det…

Tittel: Inner Turmoil
Kunstner: Bjor Grønner
Innramming: FrameIt

6 Likes

«B Brave» - Donk London

6 Likes

Kanskje mer kitsch enn kunst, men jeg trives med denne:)

6 Likes

Nick Gentry - Cure (2017)

9 Likes

Hvem er kunstneren?

Nadim Zaidi fra Canada.

1 Like