Kommer du over noen bra leiligheter pÄ Finn.no som du tror noen pÄ forumet eier, eller som du ville kjÞpt hvis du ville fÄtt med kunsten, post en link her!
Noen pĂ„ forumet som eier denne: GRĂNERLĂKKA: Sjeldent townhouse o/ to plan i rolig indre bakgĂ„rd. Stor uteplass, p-plass, balkong. | FINN.no ?
Sandra Chevrier, Snik og Whatson pÄ veggene.
8 Likes
Groms
september 30, 2016, 8:51pm
2
7 Likes
Dette er en veldig fin og intr trÄd!
1 Like
thopet
oktober 2, 2016, 3:41pm
5
Leiligheten til Whatson ble solgt nylig.
Kommunale avgifter kr. pr Fellekostnader kr. 3 099 pr Mnd Eiendomsskatt utgjĂžr kr XXXX pr Ă„r. Ăvrige kostnader som forsikring, strĂžm, parabol/kabel-tv, internett, alarm osv vil variere avhengig av antall familiemedlemmer i husstanden, Ăžnsket...
6 Likes
Phly
oktober 4, 2016, 8:33am
6
En fin samling i Stavanger.
Litt typisk kunstveggen bilder/trykk
SÞrflÄtveien 62 har sentral beliggenhet pÄ Mariero med gangavstand til det meste av fasiliteter og service tilbud. Like i nÊrheten finner man dagligvarebutikkene HelgÞ Meny og Rema 1000, samt Coop Obs med bÄde bakeri, kiosk og apotek. OmrÄdet har...
3 Likes
Ulrik
oktober 4, 2016, 8:53am
7
Digger denne trÄden! Mye pene leiligheter og hus
4 Likes
Nesten slik at jeg er fristet til Ä tro at det er firmaet som har fÄtt ansvaret for stylingen som har hengt det der opp.
4 Likes
Benbjo
oktober 4, 2016, 9:27am
9
Litt spesielt Ă„ ha egne verk i hjemmet sitt eller?
1 Like
Virus
oktober 4, 2016, 9:35am
10
Han syns sikkert det er vilt kult med all taggingen.
2 Likes
thopet
oktober 4, 2016, 11:43am
11
Nehhh, jeg synes ikke det.
4 Likes
Er det innafor Ä komme pÄ visning og by pÄ kunst i stedet for bolig ?
6 Likes
Phly
oktober 4, 2016, 2:50pm
13
Har prÞvd Ä kontakte megler for Ä by pÄ en bil pÄ en Finn boligannonse. Ble dÄrlig mottatt:p
8 Likes
3xchief gjÞr seg egentlig bra pÄ vegg ser jeg.
1 Like
Jeg synes 3xchief er Dolks mest undervurderte; fabelaktig trykk.
7 Likes
Lanise
oktober 14, 2016, 7:10pm
18
Denne trÄden liker jeg! Kult Ä se hva folk har pÄ veggene Her er det Dolk som gjelder:
Leiligheten ligger vestvendt til i 2. etg. og inneholder: Entré, innvendig bod, 2 soverom, bad/wc/vaskerom og stue med Äpen kjÞkkenlÞsning. Ekstern bod i garasje.
6 Likes
Smisen
desember 3, 2016, 1:06pm
19
FINN.no: SJĂLYSTSTRANDA: Lys 2-roms selveierleilighet med balkong i 8.etg. - Garasje - Heis - Perfekt pendlerbolig - Fyring og varmtvann inkl. - Attraktiv beliggenhet
En pĂžbel pĂ„ veggen herđđ»
1 Like
Stol aldri pĂ„ en kunstner med nakne veggerâŠ
8 Likes