🏘 Kunst i boligannonser pĂ„ Finn.no-trĂ„den

Heftig hus og kunst. Ser ut til Ä vÊre en Benjamin Bergman pÄ bilde nr. 35.

1 Like
3 Likes

Shit , God damn, herregud, det var fett as :heart_eyes:

David Yarrow pÄ plass. Sinnsyke priser og selger godt til fiffen det der, helt ufattelig i mine Þyne; er det motiv bak disse bildene eller er han virkelig sÄ ufattelig flink Ä fotografere mÄlt opp mot de aller fleste andre? Selv foretrekker jeg Audun Rikardsen, konge!

1 Like
3 Likes

Tror nok Louise Mohn er mer opptatt av Ă„ ha noe som er dyrt og “kjent” i huset sitt enn pent Ă„ se pÄ 

1 Like

David Yarrow er vel ganske pent Ä se pÄ det?

1 Like

Ingen boligannonse, but still.

Det der ble litt mye svada eller?? Hvor var minimalismen? Férre klér og ingen TV? Ehm

3 Likes
1 Like

Nydelig innramming og plassering av The Shift! :smiley:
Takk for delingen :slight_smile:

Herlig Ă„ se en leilighet fylt med kunst i fra Gategalleriet :star_struck::star_struck:

2 Likes

Drar opp min favorittrÄd med en leilighet med alt fra Hanne Borchgrevink til Fake (hÄper det ikke er en fake-Fake da!)

2 Likes

Og nobody loves me.

FĂžler jeg har sett den “Fleksnes og Mona Lisa” pĂ„ toalettet her pĂ„ veggen en eller annen plass?
Uansett, mye flott pÄ veggene.

6 Likes

Nei se pÄ den. Fantastisk leilighet og virkelig god timing med salg mtp situasjonen landet er i. Jaja, glad det ikke er min!

1 Like

43 Likes

Haha

2 Likes

Haha. Bra samling du har @henkeob :+1: Om du vil finne en ny eier til Dolk sin “prisoner” mĂ„ du gjerne ta kontakt​:wink:

1 Like

:joy::joy::joy:

1 Like