Tviler pÄ at de er manipulert inn da meglerne er veldig opptatt av at prospektet skal vÊre likt det som mÞter kjÞper pÄ visning.
Er nok enten stylist eller beboer som har kjĂžpt inn egenproduserte reproduksjoner.
Tviler pÄ at de er manipulert inn da meglerne er veldig opptatt av at prospektet skal vÊre likt det som mÞter kjÞper pÄ visning.
Er nok enten stylist eller beboer som har kjĂžpt inn egenproduserte reproduksjoner.
Blir nesten som Ă„ gĂ„ rundt med en fake Rolex klokkeđ
Det er bilder av det som er pÄ vegger rundt i Stavanger. Ser ikke noe problem med det.
Det tror jeg du har rett i. Hadde selv âtoâ av VebjĂžrn Sand som vises pĂ„ bildene der, men mitt var mye stĂžrre, sĂ„ det er en reproduksjon/trykk uten signatur og nummerering. Tenker de andre nok er i samme gateâŠ
Her var det mye snacksđ
Er ikke helt ukjent pÄ KV denne selgeren 
Nei, ikkje heltđ
Valget stod mellom Ä selge kunst, eller skaffe flere vegger. SÄ nÄ ryker rekkehuset 
Selger vi ogsÄ i disse dager
Med eller uten det som henger pĂ„ veggenâ:stuck_out_tongue_winking_eye:
Som du ser sĂ„ gjorde det meg rimelig forbannađ dumt man ikke kan fjerne disse emojieneđ

haha det antok jeg, skjer jo titt og ofte her inneâ:sweat_smile:
Det er bare Ă„ holde fingeren over hjerteformet og velge ny emoji
Ikke for meg pÄ iPhone tydeligvis. Kan forsÞke pÄ en datamaskin.
Edit: ForsÞker ogsÄ pÄ datamaskin uten at det gÄr. Bruker Google Crome. Og sorry for at jeg okkuperer denne trÄden.
Tror ikke det gĂ„r for oss vanlig âdĂždeligeâ medlemmer. Har opplevd og prĂžvd dette selv.

Ser ikke slik ut 
Ok, da er det noen privilegier vi moderatorer har. Da legger vi den dĂžd 
GĂ„r fint herđ
Der var det mye godbiter pÄ veggene.