🏘 Kunst i boligannonser pĂ„ Finn.no-trĂ„den

Tviler pÄ at de er manipulert inn da meglerne er veldig opptatt av at prospektet skal vÊre likt det som mÞter kjÞper pÄ visning.

Er nok enten stylist eller beboer som har kjĂžpt inn egenproduserte reproduksjoner.

3 Likes

Blir nesten som Ă„ gĂ„ rundt med en fake Rolex klokke👎

7 Likes

Det er bilder av det som er pÄ vegger rundt i Stavanger. Ser ikke noe problem med det.

1 Like

Det tror jeg du har rett i. Hadde selv “to” av VebjĂžrn Sand som vises pĂ„ bildene der, men mitt var mye stĂžrre, sĂ„ det er en reproduksjon/trykk uten signatur og nummerering. Tenker de andre nok er i samme gate

2 Likes
2 Likes

Noen som vet hvem som er kunsten bak disse verkene?

1 Like

Her var det mye snacks😍

13 Likes

Er ikke helt ukjent pÄ KV denne selgeren :+1:

4 Likes

Nei, ikkje helt😅

2 Likes

Valget stod mellom Ä selge kunst, eller skaffe flere vegger. SÄ nÄ ryker rekkehuset :clap:

12 Likes

Selger vi ogsĂ„ i disse dager :grin: Med eller uten det som henger pĂ„ veggen​:stuck_out_tongue_winking_eye:

11 Likes

Som du ser sĂ„ gjorde det meg rimelig forbanna😂 dumt man ikke kan fjerne disse emojiene😝

3 Likes

:joy::innocent: haha det antok jeg, skjer jo titt og ofte her inne​:sweat_smile:

2 Likes

Det er bare Ă„ holde fingeren over hjerteformet og velge ny emoji

Ikke for meg pÄ iPhone tydeligvis. Kan forsÞke pÄ en datamaskin.

Edit: ForsÞker ogsÄ pÄ datamaskin uten at det gÄr. Bruker Google Crome. Og sorry for at jeg okkuperer denne trÄden.

2 Likes

Tror ikke det gĂ„r for oss vanlig ‘dĂždelige’ medlemmer. Har opplevd og prĂžvd dette selv.

image
Ser ikke slik ut :slight_smile:

Ok, da er det noen privilegier vi moderatorer har. Da legger vi den dĂžd :slight_smile:

GĂ„r fint her👍

Der var det mye godbiter pÄ veggene. :slight_smile: