🏘 Kunst i boligannonser pĂ„ Finn.no-trĂ„den

Mye fint pÄ veggen. Lykke til med salget av kÄk :slight_smile:

5 Likes

Likte Millern! Lykke til med salget @anon57870405 :blush:

3 Likes

Tusen takk @gnageren og @Fingercut ! :slight_smile:

1 Like

Kan du dele litt info om “Time”-bildet du har nér spisebordet?

1 Like

Time bildet er laget av David Shrigley i samarbeid med Stephen Friedman Gallery i deres 125Ärs jubileum i 2020.

Kopierer inn tekst jeg fikk pÄ Mail i 2020:
‘Untitled (Time)’ by celebrated British artist David Shrigley, is a series of 125 unique works on paper created to mark the gallery’s 25th anniversary this year. Hand-painted by the artist, this vibrant new work continues Shrigley’s long history of making multiples as part of his practice.

Each unique work is priced at ÂŁ2,500 (excl. framing, shipping and applicable taxes).

Link til Art Collectorz:

5 Likes

For en som jobber med seismisk data & tolkninger av «time» traff dette midt i blinken! :smiley: nesten sĂ„ en skulle hatt det pĂ„ kontoret
 synd det (sikkert) er utsolgt (puh!)

2 Likes
6 Likes

Godt Ă„ se Dolk i mangfold!

1 Like

https://www.finn.no/264752024

Deler skamlÞst min egen boligannonse. Megleren tok bort bÄde MW, Snik og resten av Pichiavo-bildene :upside_down_face:

10 Likes

Hvor er den hvite og rosa bystelampen fra?

1 Like

Det er Wonder av Seletti

2 Likes

Lykke til med salget :). Fin kÄk. Fin kunst.

4 Likes

Sinnsyyyyyke priser i Oslo da !!! :frowning:

2 Likes

Det tenkte jeg ogsÄ  men sĂ„nn er det. Markedet styrer den biten. :slight_smile:

Ikke bare Oslo det :joy: Sjekk ut LillestrÞm traktene ogsÄ, helt sinnsykt om dagen.

3 Likes

Jeg solgte pÄ fredag. «Ikke selg om sommeren», sa folk. Det gikk veldig bra! (Lys og innbydende 2-roms nÊr marka | Ingen innsyn | Lave bokostnader | V.v og fyring inkl. | God planlÞsning | FINN.no)
De som trakk seg i budrunden min, joiner nok pĂ„ din, pluss alle de som vil bo mer sentralt. @MagnusE Lykke tilđŸ€žđŸŒ

6 Likes

OgsĂ„ klager vi i Bergen pĂ„ bolig prisene😅

3 Likes

Det treffer alt rundt Oslo. Ski er i samme situasjon. Selv etter Ä ha vÊrt bosatt i Oslo i 11 Är flyttet jeg ut av byen (til Ski traktene). KjÞpte meg inn i et svakere marked. NÄ 10 Är seinere begynner det Ä bli tussete her. Vi kan nok takke til dels en utbedring av infrastruktur. Som oppgraderes hele tiden pÄ Þstlandet. Snart er Follobanen ferdig. 11 minutter fra Ski til Oslo S. Slikt gjÞr noe med boligpriser :slight_smile:

6 Likes

Burde det i det hele tatt vĂŠrt lov Ă„ kalle det der en leilighet ? Er vel mer en bod , sett ut i fra stĂžrrelse.

Med all respekt. 79 m2 bod? Ikke alle som har det som deg

3 Likes