Kunst i boligannonser på Finn.no-tråden

Trosser frykten og poster i all beskjedenhet min egen :sweat_smile:Visning i dag, so wish me luck…

Heftig ramme på Harrington i soverommet. 10/10 :zap:

Harrington på soverommet var stilig! Kontrast til resten av innredningen!

Sterkt undervurdert Harrington trykk. Gledelig å se det på veggen.

Odd-Magnus Williamson selger leiligheten. Bjarne Melgaard kunst

Og Benjamin Bergman ved siden av Melgaard.

Godt eksempel på bilder som er hengt altfor høyt på veggen.
Selvfølgelig en smaksak, men tror det generelt henges mye høyt rundtom😁

Kjenner nok ikke det gylne snitt…

Ja det er noe svineri å henge bildene oppe med taket.Fy og fy og atter fy.

Må bare beklage Viktor Ash bildet, men leiligheten var litt annerledes møblert før visning. Så nå henger til litt merkelig.
Er helt enig at det henger for høyt slik det er nå.

Ingenting å beklage😁 Som jeg sa en smaksak. Men prøv å heng bilder litt lavere mot sofa f.eks. da snakker tingene på en måte sammen. Og bilder som skal henge sammen kan gjerne henges noe tettere som en gruppe, famfor å forsøke å “fylle” en vegg ved å spre de. Men dette er bare mine egne preferanser. Lykke til med salg😁

Må man, så må man! Mitt ene bilde henger på en vegg bak tven, og dermed litt i høyeste laget på veggen. Et annet henger over ene kjøkkenbenken og måtte henge temmelig høyt for at vi skulle unngå å treffe det under matlagingen. Ellers enig i at det er noe svineri. Er det ikke en “regel” om at midten av bildet skal være ca 1,5m fra tak?

Ja @Ulrik du er nok mere diplomatisk en jeg.Bruker vanligvis å henge ganske lavt.Kanskje fordi jeg er litt lavere enn dere gutta på kunstveggen.
Og heller sette bildet på lager når jeg ikke finner en optimal plassering.

Det spørs vell hvor høyt det er under taket :wink:

Har en regel her i hus at midten av bildet skal være i øyehøyde når jeg står foran det. Så tilpasses det utifra dette.

Litt som avataren din :grinning:

Bare en spøk altså!

Daniel Franck selger

Noen som har lagt merke til kunsten som er sneket seg inn i “side om side” på NRK? Merker meg i alle fall prisoner, TR og Praying girl. Muligens en stor “old school” og en svær OG Sandra

Pluss en hodeskalle av Damien Hirst. Fine vegger!