Kunst i offentlig rom - hvilke oppdagelse har du gjort?

Hei,

Hvilke kunst kommer du over på reise? En tråd hvor vi kan dele våre oppdagelser på tur?

Usikker på om det finnes en egen tråd for dette så oppretter denne. Skulle det alt finnes er det bare å lukke den kjære moderator! :slight_smile:

Mitt første bidrag. Denne her henger på en av mine favoritt-hotel i Bergen, Oleana. En gedigen pushwagner.

Ikke på reise, men i et næringsbygg i Kanalveien i Bergen fant jeg denne fra Dolk.

Tar du noen flere nærbilder neste gang du går forbi? :slight_smile:

Jeg er nok ikke der så ofte. Stod i en trappeoppgang så litt vanskelig å få et godt bilde.

Den der likte jeg. Har ikke sett mye fra Dolk etter at han “kom ut”. Også kult at du delte @azidops. Moro om vi får litt fart på denne tråden.

Fader altså, jeg skulle tatt bilde av en annen som hang der. Det var et bilde som var laget av rullede 1 dollar sedler plassert i perfekte rader og kolloner. I midten var noen av dollarsedlene kuttet slik at man kunne se hylsen som seddelen var rullet rundt og det dannet en åpning i bildet som det stod ONE på. Fet, mener at det har vært omtalt her tidligere.

Broslo
Står i kjelleren på Scandic på Sjølyst plass

Jeg har et bra tips!

På Beach Club på Aker Brygge henger det flere originale Keith Haring trykk. Jeg sjekket prisen og totalt ligger de på rundt 500.000 kr for noen bilder som henger på en litt sliten hamburgersjappe :slight_smile:

Da er man vel akkurat litt sent ute. Beach Club skulle vel stenge dørene for et par måneder siden.

Stemmer det :confused:

Denne henger på jobb

Er det på oslo kontoret den henger? :slight_smile:

stemmer:)
inngangen/resepsjonen i 24etg