Kunst - på arbeidsplassen

Hei,

Ettersom eg har vert en tur på Johan Sverdrup feltet - så tok eg likegodt noen bilder som kunne deles her på forumet.
Bildene mine er av dårlig kvalitet, så beklager det, men det viser en del av kunsten som henger på veggene på LQ der ute på feltet.
Enjoy.

12 Likes

Synes det var mange bra bilder fra gamle dager. Slepet av Statfjord C f.eks.
Ellers ble det uten at kunst var diskutert kommentert noen bilder ved kontorene. Hvor amatørmessig det så ut etc… Ble lang i masken når jeg påsto at de sikkert kostet en 40-50k. Kan jo være enig. Her er et av bildene. Forøvrig samme kunstner som har malt “to hus” i trappen. Hanne Borchgrevink. Men ble jo noen gode diskusjoner om hvorfor noe koster og annet ikke😀

1 Like

Ettersom flere muligens har mye gøy kunst hengende på kontorene sine eller i bygget de arbeider, så kan vi dele litt av godbitene ?! :grinning:

Her er noe fra Lundingården, Lysaker:

9 Likes

Natsumi Hayashi (b1982)
Today’s levitation

7 Likes

Ingeborg Annie Lindahl (f.81)
Geology of life

7 Likes

Veggen på kontoret!

24 Likes

Fra eget kontor :slight_smile:

34 Likes

Er så heldig å ha denne kunsten på jobb🤩

Laster opp 527651E5-AA3E-4DC0-BC44-6ABFA8EE1633.jpeg Laster opp EF08092A-2BA5-4DC8-A313-BD307E06891E.jpeg

17 Likes


Ikke akkurat PÅ jobben, men rett utenfor vinduet🙂

17 Likes

Everything Bjarne Melgaard😄

11 Likes

Fotoene til Margrete Birkeland er helt fantastiske! Hun har lagt ned et skikkelig stykke arbeid i denne serien som er en tolkning av mytologiske vesener i nordisk kultur. Rammene er for øvrig laget av gulvlaminat (eller parkett).

4 Likes

Huldra der er så flott!
Takk for deling!
Angret på at eg ikke tok bilder når eg var i området :wink:

1 Like

Ja det er samme laminaten vi har på gulvene våre👍🏻

3 Likes

Det blir sikkert en ny tur på et eller annet tidspunkt :joy_cat:

1 Like

Andreas Englund, Flying 1/10

8 Likes

Litt av det eg ser på jobb om dagene:-)

15 Likes

Ikke heeeelt jobb, men får sett på denne fra MuM hver uke når jeg er på dyrebeskyttelsen i Bergen

9 Likes

Har vanvittig mye spennende kunst på jobben. Føler meg litt bortskjemt. :slight_smile:

15 Likes

Ikke min arbeidsplass, men noen heldige passerer denne hver morgen på vei til arbeid.

22 Likes

Nordhordland Helsehus

2 Likes