Kunst til kostpris-tråden

John Doe - In The Wings
hand-finished
42 x 60
opplag 50

Selges til kostpris inkl evt. frakt til KV medlemmer 2000,-

Kan hentes i Stavanger området.

1 Like

Selger en fru Bugge original og en print

Original på lerret - K for Kate
Str: 60x60 cm
Pris: 8400,-

Print - Suicide Circus
Str: 50x50 cm (ca 69x71,5 med ramme)
Opplag: 15
Innrammet med kunstglass av Speil&ramme Bergen
Pris: 5000,-

Jeg bor i Bergen. Ønsker helst ikke å sende.


2 Likes

Bumper denne til 900,-:slightly_smiling_face:

Pyritt - Generational Leap Unik lerret

Selger Generational Leap lerret til kost.
Dette finnes kun en av, så det er ganske spesielt i seg selv. Bildet har et kult lysspill med partier i gullfarge. Gullfargene er blitt Pyritt sitt varemerke.

Lerret inklusiv ramme måler:
Høyde: 80cm
Bredde: 58cm

10 000 + kunstavgift

1 Like

Denne ligger ute til 43k på Finn, men selger hele pakken til kostpris her på KV. Lar tilbudet stå ut torsdag 11.11, så dette får bli mitt bidrag til Singles day :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Link til Finn-annonse: Whatson, Hama Woods, DotDotDot og Andreas Englund | FINN.no

Ønsker enten at det hentes i Kristiansand, eller at vi møtes i Oslo førstkommende fredag.

2 Likes

Og hva er kostpris?

3 Likes

Solgt, solgt, solgt. Takk for alle henvendelser!

4 Likes

39k

4 Likes

Jameson Robinson - King seeks Queen AP
30x30cm (selve bildet)
Bildet er innrammet.

Ser helst at det hentes i Bergen, men skal sikkert være mulig å få sendt også.

Pris: 2590

5 Likes

Ian Francis - “Revolving Cage”
50x70cm
Ed 100

2000,-

Har tidligere vært innrammet men har ligget i mappe de siste ±3 åra. Fin kvalitet på trykket, ble sluppet av Lazarides i sin tid.

5 Likes

Noe inn, annet ut. Julesalg på Frode Sandbech🎅🏻

Frode Sandbech ‘Air Jordan 1’

Profesjonelt innrammet med ARUV70 glass.

Limited edition of 9 pieces, printed on 100% cotton paper museum archival quality. Numbered and signed. Shoe square is 35x35cm. Comes with metallic authenticity certificate and cotton gloves.

Tilnærmet lik kostpris inkl. innramming
13000,-



3 Likes

Uåpnet M.M.S (much more shit)-boks med 12 verk selges til kostpris. Befinner seg i Trondheim, men kan sendes. Julegave?

2 Likes

SHEPARD FAIREY - ‘OBEY K+S FLOWER DIAMOND’ EDITION (WITH KAI & SUNNY)

Selges til kostpris + frakt.
1500NOK

3 Likes

Hammer Art - Monkey Business (grey) - orginal på lerret
Opplag på 5.
Enormt kult stykke kunst, som dessverre ikke alle i husholdningen her er enige i. Skikkelig eye-catcher og er nok det jeg har hatt på veggene som flest har kommentert.

Ønsker å la kunstveggen få tilbudet før jeg shipper ut på finn. Slipper den til kost. Sendes ikke og må hentes/overleveres i Trondheim.

Pris: 8.500.

4 Likes

Hand finished AP
7500

86,5x61 cm

6 Likes

Noen som skulle være interessert i Findac sin siste open release fra GP til kostpris?

Size: 24 x 24 cm
Edition: open
Disse er ikke signert, men stemplet fra GP

Merk at disse fortsatt er tilgjengelig direkte fra GP. Holder til i Bergen. Kjøper dekker frakt om man ikke har mulighet og hente dem :slight_smile:



1 Like

Kunstrasen - Drip Remover White Ed - x/115 selges.

Selges til under kostpris kr 4800 (kjøpt for 395 £ + 60£ i frakt, totalt kr 5400kr fra Graffitiprints Galleriet)

Giclee Print with 3 colour screen printed Figure & Varnish on 300 somerset paper.
Signed By The Artist
60 x 60 cm
2019
COA følger med

Kan sendes fint pakket inn i tube om kjøper betaler porto.
image

1 Like

Jeg selger min “Roller rat” scrubbed out collaboration original av Roy’s people og Jameson Robinson. Den er innrammet med hvit ramme og vanlig glass.

Kunstner: Roy’s people og Jameson Robinson
Tittel: Roller rat
Utgitt: 2021
Opplag: Unik
Signert og nummerert av kunstnere
Innrammet størrelse er cirka 27x27cm
Pris: 6.000kr (min kost fra kunstner)

11 Likes

Jeg spør for en venn; Er ikke dette en amatør som startet med stensiler, og er det ikke frekt å ta 8500,- da??

4 Likes

Om noen er keen på denne (Frode S ‘Air Jordan’), kan jeg godta et bud på kostpris for kun trykket. Det vil si rundt 9500. Bargain for nyttår🥳

3 Likes