Kunst til kostpris-tråden

Jeg vet det er mange med masse trykk liggende i portfolioen som fortjener et nytt hjem, begynner derfor en ny sticky-tråd hvor en kun selger kunst til eller under kostpris (profit ain’t everything) :smile:

Begynner tråden med noen verk:

Ai Weiwei - skateboard/deck
http://wp6373-flywheel.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2014/05/TSAW08.jpg
Skateboardet er nummerert 31/150 og har trykket signatur. Det følger med feste til veggen. Solgt gjennom The Sk8room, se mer info her: http://www.complex.com/style/2013/09/ai-weiwei-skateboards-the-sk8room
Prisen var 300 euro + frakt & toll. SOLGT

Borf - Rothko’s Modern Life

Størrelse: 80x100cm
Opplag: 75stk
Signert og nummerert.
Prisen var 175 pund + frakt & toll. SOLGT

2 Likes

Selger lerretet King of chess av La staa for kostpris for å gjøre plass til nye kjøp på veggene.
lerretet er i mint condition og kommer med certificate of authenticity.
Kan sendes over hele landet.

Kostpris: 5200,- / Eventuelt bytter i Whatson, Dolk, Pøbel, Sandra Chevrier, etc.

Send meg en melding om du er interessert.

1 Like

Selger FinDac - Tanana til under kost
3000,- + eventuell frakt

Kan hentes i Stavanger

1 Like

Borf’en solgt til et forummedlem :smile:

1 Like

Takk for en meget fin handel. Super pris, nydelig trykk og hyggelig selger :thumbsup:

3 Likes

Jeg har hele settet rammet inn om noen er interessert. Fungerer utmerket som et triptych. Har noen originaler av han nå så har ikke plass til trykkene lenger.
15 000 for alle

Hvis noen er interessert i noe gøy før jul og bor i Oslo har jeg masse å vise frem for de som er interessert :slight_smile:

4 Likes

Trykkene norwegian hardcore med stein selges. Mener det var 100 € for vanlig og 195€ for de med sol. Så ca 6500,- for disse tre må no ligge på ca kostpris med toll, frakt ect :slight_smile:

1 Like

Nick Walker - Basking in the glory selges til under kost. Tenker rundt 4000. Bor i Oslo-området, men kan også levere i Bergen og sende ellers i landet. PM om du er interessert.

Stein - Norwegian Hardcore, Lime 1800.-

Dot dot dot - Bumfire (innrammet)

Kostpris: bilde: kr. 2250,- innramming: kr. 1900,-
Noe som skulle gi total kostpris kr. 4150,- (bildet er profesjonelt innrammet hos Rammeservice i Bergen)

Under kostpris:
Pøbel/Østrem - Ice ice baby 50 x 50 (innrammet)

Pris: kr. 2500,- (Bildet er profesjonelt innrammet på Rammerservice i Bergen - innrammingen alene kostet over 2000,-)

Send meg en pm hvis noen er interessert. Holder til i Bergensområdet. Lar bildene ligge her på forumet noen uker før bildene legges ut for salg på finn :blush:

1 Like

Ice ice baby solgt til hyggelig forummedlem:-)

1 Like

Rydder under sengen og frigjør plastmapper:

L.E.T. - Dolled Up
1000,- i Bergen

My Dog Sighes - Sometimes I Look Into Your Eyes & I Swear I Can See Your Soul
1000,- i Bergen.
1050,- faktisk, fordi jeg måtte skrive hele tittelen.

KUNSTRASEN ONE FOR ALL, ALL FOR NOTHING CANVAS

Selges kr 2000. Min kostpris er 2500,-

Bilde er I Kristiansand, men kan fraktes over hele landet med f.eks Nimber.com for kjøpers regning.

Send PM ved interesse.

3 Likes

D face rear view selges til kost, eller byttes i annen D-face (pop tart helst) med mellomlegg.
Ikke åpnet etter mottatt og er sendt flatt.

Har fått sprørsmål om hva kost var på dette så legger det
ut her, kost inkl frakt var 585£ som var 6956 nok da det ble trukket fra min konto og med mva blir det 8695 kroner!
Regner ikke med at noen betaler dette så jeg tar utgangspunkt i kost uten mva.
Kan også byttes i noe gøy.

1 Like

Victor Ash sin andre utgave av astronauten er fortsatt tilgjengelig til “kostpris” - € 180 EUR fra hans nettside: http://www.victorash.net/shop/victor_ash_shop_main.htm

Gjør som Stian Blipp :stuck_out_tongue:

5 Likes

Fikk en av disse til jul og en av favorittene blant det jeg har. (uansett pris)
1850ish inkludert mva og frakt er en fin pris også.
2013 versjonen er jo litt større, men 2014 versjonen blir jo litt billigere å ramme inn, samt litt mer anvendelig.

Jeg kjøper av prinsipp ikke denne, ny utgave av samme motiv, bare litt forandring i size. Grenser opp mot svindel spør du meg :frowning:

2 Likes

Har selv den siste utgaven på veggen og mener det er det kuleste printet jeg har.
@Cito: Drit i prinsippene og få det på veggen!
Knalltøft!

Skal drite i prinsippene om Banksy begynner slik…ikke Mr Ash.
Men er enig med deg at trykket er tøft :smile: