Kunst til kostpris-tråden

Solgte vist for bra denne og så han satt opp prisen 50%. #greed

Såg at det gikk fra 185 til 350 ja…trivelig type han der :slight_smile:

Det er en helt vanlig praksis i kunstverden. Så ingenting å bli sur for egentlig. Er vel bare i street art at dette med trykk har tatt av så sinnsykt at man ikke rekker å sette opp prisene før det er utsolgt. Ting som selges ut fort, legges fort ut mye dyrere på finn. I street art er dette en måte å markedsføre seg på, i resten av kunstverden vil kunstnerene gjerne få det trykkene deres er verdt. Jeg ser folk her snakke om tilbud og etterspørsel her hele tiden og dette må da være et godt eksempel på at tilbudet minker og prisen skal opp?

Det motivet der er knall tøft! Verdt hver krone!

Har et mål om henge opp det jeg har eller kvitte meg med det (og dette er det siste i rekken), og velger derfor å selge Dot Dot Dot ‘Bumfire’ til kostpris pluss frakt. (eller det kan hentes i Stavange)
Kostpris var 2250 om jeg husker riktig.

2 Likes

Sendte en Mail til Ash og fikk den da faktisk for 185 + frakt.

1 Like

Gull :smile:

Ligger her om noen fortsatt ønsker den: http://www.nellyduff.com/artists/victor-ash

1 Like

Er bildet solgt ?

Har fremdeles bildet.

http://www.lazinc.com/artist/conor-harrington/prints/8889,samsons-nostalgia-trap

Det ble lagt ut noen Samson’s Nostalgia Trap av Connor Harrington på nett nå :blush:

3 Likes

Nice observert @Bambi , og de har flere tilgjengelig for de som er interessert:)

Ble en på meg, liker virkelig mange av CH sine motiver.
Blir vel ca 4400 ferdig fortollet.

Fikk jaggu sneket en The Unveiling i kurven også:)
Takker

1 Like

Takk for tipset, ble en Samson’s på meg, mitt første Conor-trykk :smiley:

Ble en Samsons på meg også. :slight_smile: Vet noen årsaken til at disse dukket opp nå?

Favorittbildet mitt til dags dato! Om en plukker opp en gatekunstbok fra Berlin er somregel Ash på forsiden. Så forresten denne innrammingen av bildet på insta. Fantastisk!

4 Likes

De solgte vel en del på en utstilling og la ut de resterende trykkene i dag…

1 Like

1 Like

Fikk nå nettopp, min første C.H. Flere må ha hatt dette i “kurven” lenge, uansett, thx @Bambi
Muligens de sprer “printene” utover kvelden?

All available editions are currently in other customers’ baskets. Please check back later.

Er vel mange som har konferanse med kona hvorvidt denne er grei eller ikke, så må dem slippe dem etterhvert :smile:

3 Likes