Kunst til kostpris-tråden

Min favoritt også. Har en selv av denne, dog ikke med like fancy innramming.
Helt vanlig hvit på min :+1::smile:

Begge to dukker opp fortsatt, merkelig at de ikke er utsolgt enda… Har hatt de begge i kurven flere ganger ila. dagen, men min bedre halvdel nekter å få disse opp på veggen. Æsj.

rydder litt og har et dot dot dot scream canvas (70x100). Kjøpte fra GalleriGeo for 18.900. Gi en lyd om noen er interessert. Har noe annet i kikkerten så jeg lar det gå for 15.000

Men 45 min “in cart” er helt unødvendig, burde max være 10 min.
Tror nok de ser dette i etterkant, og vil/bør endre sin salgsstruktur!

Jeg selger disse Geddes trykkene til kost. Kost inklusive museumsinnramming er 3900 per bilde eller 11700 for alle. Selges kun samlet.

[URL=http://s1280.photobucket.com/user/Gammel-Erik/media/DSC_0067_zps9wgy9ahj.jpg.html][/URL]

Noen som vet om det fortsatt dukker opp Harrington-bilder?

Ser ut som det er tomt. Var mange som satt ut på kvelden i går og prøvde men hadde litt problemer med å få betalt etter det var kommet i handlekurven.

Selger en Bumfire av Dot Dot Dot til kostpris, 204 GBP eller 2400 NOK. Kommer nok ikke opp på veggen hos meg. Gi en lyd om det er interessant.

Jeg har en Batman og Robin som fremdeles ligger i tuben, og som jeg ikke finner plass til. Så jeg selger den til kostpris, 2941 kroner (2353 kr + mva 588 kr.)

Dette gikk rekordfort. Solgt til forummedlem.

Pøbel Batman & Robin Ed20 på papp selges til kost. Helst i Stavanger. 5600.-

MP5: Every drop is a waterfall. opplag på 30. Selges til kostpris: kr 1300

Beejoir: Colour of Money selges for 1400(Det var det jeg betalte for to uker siden med moms).

Bor i Oslo

John Doe - Play Nice Canvas selges til kostpris, 3000 ,-

Serie av 5, alle unike ved at det er forskjellig antall gutter og at solen er på forskjellige nivåer.

Foretrekker Bergen (til å begynne med). 45x 60cm

SOLGT Jeg har en utgave av Victor Ash sin Astronaut jeg kan selge til kostpris (2600,- kjøpt via nellyduff). “Edition 200 utgaven”. Ser awesome ut!

Trykket er strøkent. Kan hentes i Oslo, eller sendes i tube.

Selges da jeg har kjøpt en annen astronaut :slight_smile:

Selger Bot - POW Squad Main Edition til kost, 1300,-.

En Victor Ash Astronaut til kostpris.
Kan hentes i Bergen eller sendes i tube :smile:

SOLGT til hyggelig forum medlem. :slight_smile:

Har en Martin Whatson Toucan som jeg gir fra meg til kostpris.
2600 + 920 (toll) + evt. frakt.
Kan hentes i Stavanger.

Hei! Har fortsatt denne Pøbel - Batman & Robin på papp til kostpris 5600.-

John Doe De saturate 25 og 125 edition selges til kost. Vi likte motivet så godt at vi kjøper et canvas :stuck_out_tongue:

Pm om du er interessert i en eller begge så finner jeg eksakt kost da.