Selger en ubrukt Wind and Sea/Martin Whatson-t-skjorte i størrelse small, fordi jeg bestilte to forskjellige størrelse for å være sikker på at den passet.
Jeg betalte 1610,- for to t-skjorter med frakt og 618,- for mva- og importbehandling, til sammen 1114,- per skjorte. Tenker 1200,- blank inkl brevpost i Norge!
Adriana Oliver - Family
Ed av 75
70x69 cm uten rammen
88x89 cm med rammen
Profesjonell innrammet med uv glass.
kostpris: 12500nok —> flyttepris 7000 nok
selges under kostpris. 10k per. Ryan Hewett African Child og Lunar. I motsetning til de andre trykkene i samme serie, ble disse på forespørsel sendt flatt, så de har aldri vært i tube. Rammet inn profesjonelt, flytende. Må hentes i Stavanger:blush: Og kan også bytte i noe!
Jeg rydder litt og selger noen ting jeg ser er langt fra å komme på veggen.
Bare ta kontakt ved spørsmål eller om det trengs andre bilder
Jeg bor i Moss og kan vi møtes uten store problemer i relativ nærhet så gjør jeg gjerne det istedetfor å sende i rull
#1 Arlo Sinclair - “Pokemon: The Original NFT” – 6000kr (godt under kost!)
Bildet er kjøpt av meg fra kunstner/galleri og lagret flatt i syrefri kunstmappe fra jeg mottok det.
Bildet er signert, nummerert og kommer med et COA i form av en diskett.
Danny Larsen - Even When The Fog Lies Thick And Heavy – Print Edition
80cm x 100cm (31.4″ x 39.2″)
9.500,-
Et nydelig trykk fra Danny selges til under kost. Har rett og slett ikke veggplass til alt. Og da må denne dessverre vike da den fortsatt ligger i fraktemballasjen fra Redhouse. Selges til fordelaktig pris nå ved rask avgjørelse før jeg angrer