Kunst til under 1000 kr

Spennende kunst trenger ikke nødvendigvis være dyrt, og for en billig penge kan en få ekte-verk, og ikke masseproduserte kopier som selges hos eks. Ikea eller Bohus. Det er spesielt viktig å støtte unge og uetablerte kunstnere på vei opp og frem, så del gjerne linker eller kom med tips til steder der en kan plukke opp kunst til under 1000 kr :smile:

Det er fortsatt mulig å plukke opp “Hard work” av Pøbel for 70£ fra Handmadeposters.com.

1 Like

Braddock Tiles er et brillefint sted å handle seg fine trykk til en billig penge, samtidig som man støtter en god sak. Alle prints koster 45 usd og er av svært god kvalitet, men er usignerte. Nye trykk av Swoon og Shepard Fairey ble for øvrig lagt ut i går.

http://braddocktiles-org.myshopify.com/collections/prints

Men når man trykker på bildet hard work for og kjøpe kommer det sold out ?

1 Like

Ser ut som det er blitt utsolgt nå.

Dette har vært utsolgt i en mnd tid nå i hvert fall.

1 Like

Mulig å plukke opp et rimelig Cashman-trykk hos Prescription Art:


3 Colour Screenprint
Edition of 100, Signed & Numbered by the artist.
50 x 50cm
£50

4 Likes

Mulighet til å kjøpe Banksy på canvas til 1.000,-. Til og med link til informativ wiki side om Banksy. Artige greier man finner på finn.no (Vet at denne har lagt en stund)

1 Like

Pris halvert til 500,- her så jeg nå!

James Hance lager tøff pop-art til billig penge. Har selv flere bilder av han:

Tommy og Tigern :smile:

Jeg kjøpte for mange år siden 3 stk Bansky postere og spente de opp på ramme. Kjøpte disse fordi jeg likte Banksy og var ikke i nærheten av å ha råd til noe av han. Så for litt siden skulle vi flytte. Disse bildene var for lengst stuet vekk i boden, men tenkte at det var for jævlig å kaste de. Kanskje noen ville ha noe falskt, men fint på veggen.
Averterte de på “Gis Bort” på Finn. Mobilen eksploderte og første mann til mølla fikk de. En mann i 30-40årene tok de med seg og skulle ha de i kjellerstuen han hadde pusset opp til guttungen.

Men siden frekkhet er en ubegrenset nådegave valgte han heller å prøve å tjene noe penger på de…

Stemmer dette @Elo? Da vet du hvor du burde overføre pengene for salget!

Les hele tråden @Gulosten. Det kommer tydelig frem i teksten at dette er tips fra @Elo, og ikke en privat salgsannonse.

@Gulosten skal nok ikke selge noe Banksy jeg nei. Ikke at jeg har noen heller (Dessverre).

My bad, kjip selger :smile:

Annonsen har vert på på finn.no i lengre tid (kode 54237923) :frowning:

www.imitatemodern.com selger Dotmasters Rude kids trykk til 80£.
Frakt kommer i tillegg på 14£.
Ligger ikke på hjemmesiden, men send de en mail :slight_smile:

1 Like

Ligger her: http://imitatemodern.com/shop/rude-kids/

Carl Cashman har blant annet dettet trykket til salgs til 75£ på sin bigcartel.

2 Likes

Billig print i ramme :slight_smile:

1 Like