Kunsttips - første trykk fra Max Rumbol og Baldur Helgason

Baldur har tatt litt av gjennom 2020, ja. Virker som interessen har skutt i været i Asia. Ikke bestandig det aller beste tegnet for langsiktig stabilitet som kunstner det nødvendigvis, likevel, det har gitt han en boost akkurat nå. Håper mange her inne fikk seg Moosey-trykket tidligere i år :slight_smile:

1 Like

Interessant. Kult med litt nye folk å følge med på!

1 Like

Absolutt mange muligheter investeringsmessig, og absolutt mange andre spennenende kunstnere som ikke får så mye omtale her inn. Får stadige henvendelser på min original på IG, og mesteparten er europeisk. Synes de 2 første trykkene han har sluppet nå er veldig bra, var ikke så begeistret personlig for DDT skulpturen, smak og behag, men den vil også bli utsolgt.

3 Likes

Hvordan går man egentlig frem for å skaffe seg en Baldur original og hvilken prisklasse må man regne med å betale?

Stort sett representert av Richard Heller og Ramp gallery. Noe andre shows her og der. Usikker akkurat nå, vil anta 10k usd og oppover for litt størrelse. For ikke så lenge siden var det mindre enn Whatson- dancer :slightly_smiling_face:

5 Likes


Noen som vet hva det gikk for? Var £2800 før live bidding startet.

1 Like

Hvis du er registrert bruker, kan du logge på og se alle resultatene. Den der ser jeg står £3500 incl. premium så hammerslaget var vel da 25 % lavere vil jeg tro. I så fall kom det ikke flere bud enn det du så.

1 Like

Var et privatsalg av samme print til Hong Kong for ikke så alt for lenge siden, solgt for £2700. Så vil si det er til markedspris før diverse omkostninger legges til.

Går rett vei med Baldur!

3 Likes

Har et “Love me” trykk til salgs for 40k om noen er interresert.

1 Like