Kunsttips - første trykk fra Max Rumbol og Baldur Helgason

Hei,

Tenkte jeg skulle dele et aldri så lite kunsttips her inne for å bidra litt på det jeg synes er et veldig godt forum - to kunstnere jeg følger og liker meget godt slipper sine første trykk hos Moosey Art Moosey om ikke så altfor lenge.

Kunstnerne er Max Rumbol (Max) og Baldur Helgason (Artikkel 1) og (Artikkel 2). Synes de begge har noe nytt og interessant å komme med - sjekk ut Instagrammene deres. Unge og fremadstormende kunstnere begge to. Møtte forøvrig Max i London for ikke så lenge siden, og han er en utrolig sympatisk type (det er helt sikkert Baldur også).

Jeg tror trykkene skal koste rundt 300 gbp og blir sikkert i ganske lav edition. Bare å følge med på Instagrammen til Moosey ang release-dato etc.

8 Likes

Takk for deling. Mye annet på Moosey og. Originaler som er bra priset.

1 Like

Har fulgt litt med på Baldur en periode, en islending i vinden er alltid gøy! Har ved 3 annledninger prøvd å få tak i noen av de mindre verkene hans som passer lommeboken min prismessig, men de er det første som ryker på galleri previews hver gang…
Røyk en rett foran nesen min på Thinkspace sin åpning også. Virker som flere har fått opp øynene for han.

Muulig en original av Baldur på vei inn her :wink:

4 Likes

Editions blir 100 på Baldur og 50 på Max.
350 pund for Baldur og 200 pund for Max.

Moosey har generelt mye bra, synes feks Ly sine verk er kule.

2 Likes

Hvor stort er verket?

Baldur Helgsason sitt print Love Me releases den 27.02.20.
70x50 cm og opplag 100 stk.

8 Likes

Her og her klokken 2000 om jeg tar rett :nerd_face:

Allerede på vei! :ok_hand:

3 Likes

Gone! :wink:

2 Likes

Om noen angrer seg tar jeg gjerne en. Satt på flyet under slipp.

Borte på under to minutter på begge steder. “Power of the forum”, eller skikkelig hype?
Raskeste jeg har sett noe print ryke ut fra både moosey og popink.
Mulig epp, piette og ojanen var samme?

1 Like

Denne glemte jeg helt i dag, er også klar om noen skulle angre seg!

Iallefall sjelden man ser ingen av trykkene havne på ebay rett etter release.

En liten kullstift tegning auksjoneres bort via konen tror jeg. Går ut imorgen, oppe i 1800usd.

2 Likes

https://vimeo.com/403930754

Liten videosnutt ifra utstillingen hos Richard Heller.

Så livesending igår, mye bra! :ok_hand:

Hei! Leste du stod over en Baldur? Hvilke fikk du tilbud om?

mvh
Bjarte

$7500

90x120 cm

5 Likes

Hehe, spennende kunstner å følge videre.

1 Like

Hva skjer egentlig med han Baldur Helgason? Er han mer pop enn Kunstveggen har fått med seg? Ser bildene hans er priset noe enormt på Ebay!