Kunstveggen GTG - torsdag 28. april 19.00

Hei alle medlemmer:)

Vi gutta bak Kunstveggen har lenge tenkt at det hadde vært hyggelig å samle alle medlemmer og andre kjente til en uformell get-together.

Vi ønsker derfor å invitere deg med venner til Rod Bianco torsdag 28/4 kl. 19.00 for en kunstprat og stifting av nye bekjentskaper. Vi stiller med pils og det vil også være mulig å få en omvisning i den nye utstillingen til Martin Schreiner i galleriet.

Vi begynner 19.00, slik at de som vil fortsette kvelden på andre åpninger eller dra på en først kan gjøre det :slight_smile:

Adressen er Waldemar Thranes gate 84C, 0175 Oslo.

Fint hvis du svarer på eventet her så vi vet hvor mye vi skal kjøpe inn av drikke :slight_smile:

Sees der!

10 Likes

Jeg tar turen, håper å bli kjent med flere andre fra forumet IRL :yum:

God helg!

2 Likes

Håper å se så mange som mulig der, og husk å trykk på linken til face-eventet hvis du vurderer å ta turen :slight_smile:

Temakveld med navnelapper, cava, åpen mikrofon og anonyme kunstnere til stede er ikke til å forakte… Kanskje en ekspedisjon etter midnatt med spraybokser og stensiler hadde vært gøy :slight_smile:

5 Likes

Det er en god instilling :slight_smile: Er så mange her inne som bare “møtes” online så veldig hyggelig om vi endelig får møte flere av dere i levende live. Også en ypperlig anledning til å få snakket litt kunst :art:

2 Likes

Folk må gjerne invitere venner som er interessert i kunst (eller som dere prøver å rekruttere ;)) til eventet: Kunstveggen get-together - Kunstprat og pils!

Må bare si at dette virker vrldig hyggelig og er et bra initiativ, men både som fersk på forumet og som vorden far med noen få dager til termin må jeg ta en rain check. Enjoy

Gratulerer på forskudd! Du får ta med deg junior i barnevogn etterhvert og komme innom galleriet på et senere tidspunkt :baby:

2 Likes

Jeg kommer innom., jeg skrev på facebook at jeg muligens tar med meg en kompis som er nysgjerrig på forumet. Håper det er greit. :slight_smile:

1 Like

Bare å ta med seg hvem man vil. Vi håper å samle en liten gjeng og snakke skit :wink:

Takk for hyggelig prat med hyggelige folk i flotte lokaler og med noe fint og se på på veggene.
Gleder oss til neste gang :slight_smile:

4 Likes