Kunstneren Sindre Goksøyr lager overskrifter! I dag i Dagbladet
Hva tenker Kunstveggen?
Jeg personlig elsker silketrykkene hans. Karma sutra og hårvekst var noe jeg tenkte ikke burde kombineres før jeg så motivene hans.
Kunstneren Sindre Goksøyr lager overskrifter! I dag i Dagbladet
Hva tenker Kunstveggen?
Jeg personlig elsker silketrykkene hans. Karma sutra og hårvekst var noe jeg tenkte ikke burde kombineres før jeg så motivene hans.
Digger det men som artikkelen sier tenker jeg at lokation har en betydning. Alt passer kanskje ikke alle plasser også ref AFK diskusjonen i Bergen. Ingenting galt med kunstverket isolert
Dette er lenge siden, men ingen løftet en gang et øyenbryn da jeg hadde disse på jernbanetorget,
men det er jo vel og merke ca 1000m lengre ned i høgget
For meg underbygger det bare argumentet for time and place. Utviklingen i samfunnet generelt gjør at det er betydelig lettere å være i opposisjon, og å skape oppmerksomhet rundt sin egen mening av hva som er galt i motsetning til å skape oppmerksomhet rundt noe en finner positivt. Personlig mener jeg denne utviklingen er en enorm svekkelse i både nasjonalt og internasjonalt samfunnsengasjement, og noe som tar ytringsfriheten i feil retning. Når det er sagt synes jeg som sagt at Street Art Oslo har løst dette elegant da de gjerne jobber med artisten og motivet, dog på annen lokasjon
Javisst! Jeg har egentlig litt trua på at Sindre snart får beskjed om at det bare er å finne fram malerkosten. Hvem kan si nei til rosa og litt utradisjonelle kjærlighetsmotiver
I alle fall etter NRK gikk all-inn med tantrayoga til folket.
Jeg synes ikke dette er for drøyt (ikke lest saken). Er det ikke et ganske uskyldig motiv?
Alle digger denne i Berlin, men kan være at hvis det hadde vært med skjegg ville det vært et annet spørsmål.
Rart at dette skal krenke, men Pride det er helt “normalt”