Kunstverket ble for drøyt

Kunstneren Sindre Goksøyr lager overskrifter! I dag i Dagbladet

Hva tenker Kunstveggen?

Jeg personlig elsker silketrykkene hans. Karma sutra og hårvekst var noe jeg tenkte ikke burde kombineres før jeg så motivene hans.

3 Likes

Digger det men som artikkelen sier tenker jeg at lokation har en betydning. Alt passer kanskje ikke alle plasser også ref AFK diskusjonen i Bergen. Ingenting galt med kunstverket isolert

1 Like

Dette er lenge siden, men ingen løftet en gang et øyenbryn da jeg hadde disse på jernbanetorget,

men det er jo vel og merke ca 1000m lengre ned i høgget :face_with_raised_eyebrow:

5 Likes

For meg underbygger det bare argumentet for time and place. Utviklingen i samfunnet generelt gjør at det er betydelig lettere å være i opposisjon, og å skape oppmerksomhet rundt sin egen mening av hva som er galt i motsetning til å skape oppmerksomhet rundt noe en finner positivt. Personlig mener jeg denne utviklingen er en enorm svekkelse i både nasjonalt og internasjonalt samfunnsengasjement, og noe som tar ytringsfriheten i feil retning. Når det er sagt synes jeg som sagt at Street Art Oslo har løst dette elegant da de gjerne jobber med artisten og motivet, dog på annen lokasjon

4 Likes

Javisst! Jeg har egentlig litt trua på at Sindre snart får beskjed om at det bare er å finne fram malerkosten. Hvem kan si nei til rosa og litt utradisjonelle kjærlighetsmotiver :slight_smile:

I alle fall etter NRK gikk all-inn med tantrayoga til folket.

1 Like

Jeg synes ikke dette er for drøyt (ikke lest saken). :slight_smile: Er det ikke et ganske uskyldig motiv?

1 Like

Alle digger denne i Berlin, men kan være at hvis det hadde vært med skjegg ville det vært et annet spørsmål.

3 Likes

Rart at dette skal krenke, men Pride det er helt “normalt” :sweat_smile:

1 Like