KV ustabilt eller endringer?

Hei KV administrasjonen

Jeg postet et tidligere innlegg som jeg fort slettet, da jeg trodde det gjaldt bare meg

Men i det siste så har faktisk KV oppført seg litt annerledes ?

Er det planlagt mer reklame ?

Er det noen ustabiliteter ?

Denne har dukket opp pr ganger

Denne dukket opp med litt Pøbel fokus

1 Like

Implementering av salgsannonser

Trengs det ?

Fint om KV holdes fri for annonser

Eg berre gjetta. Men såg det same bilde dukka opp med info og kjøp knapp.

Jeg skjønner ikke hvorfor det gjør noe at de som startet KV skal tjene litt penger på det. Jeg gir dem stor tommel opp!

2 Likes

Det er generelt svært lite reklame her på siden. Eneste er disse bannerannonsene som faktisk sørger for at alt av kostnader blir dekket inn for å holde forumet gående.

2 Likes

Forstår ikke hvorfor du drar opp økonomi og skriver slike meldinger. Så du gjorde det sist også. Er du misfornøyd med forumet som er gratis for deg som bruker?
Det er nok mange kostnader som bla lønn til å drifte forumet som ikke ligger i det regnskapet. Nei. Smil og vær glad for at det finnes ett bra og gratis forum.

5 Likes

Hadde vert fint å få til støttemedlem funksjon som Tidssonen.no :slight_smile:

1 Like

Ok tommy
Jeg skal ikke bringe opp dette, beklager

Jeg har ikke noen del i Kunstveggen bare så det er sagt. Men føler den reklamen som er her klarer vi uten problem :slight_smile:

Ja, det som er har jeg ingenting imot, men blir det bannere for hver tredje post osv osv, blir det litt for mye.

Jeg betaler gjerne for å ha rent forum uten at skal sprade her og der.

Igjen, ikke noe som er nå, men de gangene ting har dukket opp i det siste, så spør jeg.

En lite forslag til noe som kanskje er mulig å innføre er en slik helt egen (og gjerne skjult kategori) for “Hvem malte dette bilde som eg fikk av tante Gudrun”?

Om du skal bli medlem og gjøre din første post på KV, og den skal omhandle “identifisering” så kunne dette muligens blitt lagt inn et steg hvor man blir direkte geleidet inn i den kategorien. Og at den kategorier går utenfor feeden for normale innlegg?

Eg har selv manuelt lagt over ca 95% av de postene som om handler dette tema siste året, til kategorien “Verdivurdering” hvor de hører hjemme. Så grunnet en drastisk økning av disse i den senere tiden, så er kanskje dette noe som kan ordnes?

Bare et forbedringforslag

3 Likes

Her var dere nok heldig å fikk med de få sekundene vi testet annonseplass - Blir dessverre noen få ganger det blir litt annonser på kunstveggen - men vi prøver å få det ned til minimumet og kun i perioder.

4 Likes

Og oppfordrer man til å klikke på annonsene kan man risikere å bli stengt ute fra annonsenettverket :slight_smile: gitt at man bruker GDN eller lignende.

Her ser det dog ikke ut til at annonsene er CPC eller del av ett annonsenettverk forøvrig… Så click fraud vil ikke resultere i redusering annonsevisninger eller utestenging fra noe nettverk :slight_smile: