La Stå for Oljen og Fedrelandet

La Stå gir bort et canvas ved deling på insta, delta da vel :slight_smile:

Jeg kan fint følge, men jeg bruker ikke mitt gode navn og rykte på å reklamere for noen. Blir irritert over denne måten å markedsføre på, føler jeg blir ekskludert :-/

Jeg synest denne formen for markedsføring er grei, en velger selv hva en deler. Synes det er gøy at andre bekjente får opp øynene for denne kunstformen og bytter ut sine masseproduserte bilder med relativt billig kunst.

Blandet følelser med å leke med riksvåpnet og ikke dekke broene av stensilen sin på et canvas. Utgaven over mangler detaljer som “oljedrypp” og større signatur tror jeg ikke er mulig… Halvhjerta idè og utførelse :cry:

Jeg likte denne utgaven, at ‘signaturen’ er i det største laget, javel, men canvasen er jo i en mindre utgave.
Oljedrypp? Jeg ser oljeflekker på hele bakgrunnen @Bambi ?
Liker hans stil - mye ‘norsk’ fokus/kritikk, som er hans nisje. Jeg deler med glede:)

2 Likes

:see_no_evil: :hear_no_evil: :speak_no_evil: @VillaHolmen

2 Likes

Om dette er veggen din, så griner jeg av misunnelse!! :joy:
Ellers kjøper jeg alle, skal bare rane en bank først:) Hvor hentet du bildet ifra?

er ikke dette fra fineart? var innom der nå, og de var dog ikke utstilt akkurat nå mtp melgaard utstillingen (som forøverig også besto av veldig mange trykk!)

Bildene ble tatt hos Finart i forrige uke. God PR for lastaa å få plassering vedsiden av crème de la crème.

Nice!!

Mange gobiter!

Det er vel de samme tre lerretene som stod utstilt på kaviarfabrikken i 2010? Skulle gjerne hatt de tre der:
http://streetartoggatekunst.origo.no/-/image/show/1556995_dolk

Hadde ikke vært å forakte det @per :smile:

Melgaard utstillingen er en grafikk utstilling så det er kanskje ikke så rart. Vil anbefale alle å ta en tur innom :slight_smile: