Lagringsmapper

Noen i Bergen som har lagringsmapper for trykk, og som kunne tenke seg å selge meg en eller to?

@azidops selger noen i A0 størrelse som jeg er veldig fornøyd med

Er desverre tom og har ikke planer om å ta inn nye.

Takker for tipset uansett, Ulrik :slight_smile:

Jeg er også på utkikk etter lagringsmapper, så dersom noen skulle ha noen for salg eller kjenner noen som selger så er jeg veldig interessert.

Kansje @GalleriGEO har?

1 Like

Ser på nytt et marked her @azidops.
Jeg tar gjerne et par også om du gidder å ta inn en ny batch??

Skal inn der i løpet av uken, så hører med dem :slight_smile: Takk for tipset.

1 Like

Gir du en lyd om du finner noen som har A0 @Lieto? Minker på ledige mapper hos meg og :slight_smile:

Det skal jeg gjøre :slight_smile: Hvis ikke jeg finner, kanskje jeg skulle importert og solgt selv? :thinking:

1 Like

Noen som fant ut noe mer her?

Jeg skal sjekke med Galleri Geo når jeg er der senere i dag :slight_smile:

1 Like

Galleri geo skal bestille nye mapper :slight_smile:

1 Like

Og prisen var?

De har kostet 399,- før, tror jeg, men vet ikke om prisen blir den samme.

Vet noen om det er mulig å få kjøpt slike mapper for oppbevaring av trykk i Bergen? Skulle hatt et par stykker

Hør med Galleri GEO. De setter deg gjerne på mail-liste, og tar kontakt når de får inn :slight_smile:

1 Like

Jeg har forsøkt å kontakte Galleri Geo på mail vedrørende dette, men de har ikke svart på henvendelsen min. Det er tydeligvis svært vanskelig å oppdrive oppbevaringsmapper i denne byen. Virker smått utrolig med tanke på så mange trykk som ikke henger på vegger rundtomkring og at det tydeligvis er stor etterspørsel etter det, men tilnærmet null tilbud. Burde vært et attraktivt marked for å føre dette hos aktører innen kunstbransjen? Men hva vet jeg? Jeg er økonom, ikke kunstforhandler…

1 Like

De mappene er ikke å oppdrive i Norge i det hele tatt bortsett fra en periode hos meg og hos Galleri Geo. Det finnes dog A1 permer med plastlommer som går an å få kjøpt, men disse tar ikke print større enn 594 x 841 mm og dermed er de fleste Dolk print f.eks. for store.

Det er i grunnen rart at det plutselig nå er etterspørsel etter dem. Det var nesten ingen som ville ha i høst og jeg måtte selge ut ett relativt stort resteopplag til et annet galleri. Solgte vel maks 10 stk og resten brukte jeg selv eller solgte til det andre galleriet. Markedet er rett og slett ikke der.

Kjøpte noen helt greie mapper fra disse på nettet:

http://www.eh-produkter.no/plastlommer/oppbevaring-av-kunst-bilder-trykk-plakater

1 Like