🔷 Lanseringstråd

Det er fascinerende hva som slår an om dagen folkens, eller hva tenker dere? Finner en del av denne amatør-aktige kunsten veldig kul selv, men jeg skjønner at svigermor blir raskere og raskere innom på kaffe også

3 Likes

15 Likes

Noen som vet pris på denne?

1 Like

18k

4 Likes

Utsolgt.

2 Likes

Klarte å huke til meg en. Passer fint sammen med Moskusen jeg har fra før :slight_smile:

2 Likes

New Pøbel release "Dirty Dancing"

Now available for purchase via buyer-lottery:

  • Mini size (Edition of 250)

  • Large size (Edition of 125)

  • Original on canvas (Edition of 3)

  • Half of lottery draw will be prioritized for healthcare workers.

  • All buyers must sign up in the lottery form HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)

Dirty Dancing (Mini size)

11 color screen print
Handpulled

23 x 18 cm
9” x 7”

Limited edition of 250

Conqueror Connoisseur
300 gsm paper

Price: 3 000 NOK
(app. $ 340 // £ 250 // € 300 // ¥ 40 000)

5% Norwegian art tax included

Signed and numbered by Pøbel

Sign up for buyer-lottery HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)

Dirty Dancing (Large size)

11 color screen print
Handpulled

65 x 50 cm
25.6” x 19.7”

Limited edition of 125

Conqueror Connoisseur
300 gsm paper

Price: 9 500 NOK
(app. $ 1 080 // £ 795 // € 955 // ¥ 125 000)

5% Norwegian art tax included

Signed and numbered by Pøbel

Sign up for buyer-lottery HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)


Dirty Dancing (Original)

Spray painted on Museo linen canvas

150 x 150 cm
59" x 59"

Limited edition of 3

Price: 149 000 NOK
(app. $ 17 000 // £ 12 500 // € 15 000 // ¥ 1 960 000)

5% Norwegian art tax included

Signed and numbered by Pøbel

Sign up for buyer-lottery HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)

Best regards,
ABCprinthouse

15 Likes

Kan 2 i samme husstand søke på lotteri men kun en som kjøper? Eller blir det trukket/eliminert dersom 2 telefonnummer har samme post adresse?

1 Like

hva er frakten på sånt?

Bruker stå ganske klart dersom det er “only one per household”, så vil tro at hele familien kan melde interesse i håp om at en plukkes ut.

3 Likes

Dog uten at jeg vet 100% sikkert. Men slik jeg leser det, kan alle i huset melde interesse.

3 Likes

NB. Maks ett innlegg per husstand/telefonnummer. Ved et kjøp vil kunstverket sendes til adressen som er oppgitt i dette skjemaet, og adresse kan ikke endres i etterkant.

3 Likes

Står klart og tydelig: “Maximum one entry per household/phonenumber.” (hvis man velger engelsk som språk)

2 Likes

Der ser dere. Jeg leser ikke - og det står alltid tydelig :wink:

1 Like

Det står først når du trykker på knappen for å melde interesse det da? Ikke i mailen jeg postet? (jeg trykket meg ikke inn for å melde interesse…)

1 Like

Stemmer

4 Likes

I følge sanda sin hjemmeside så blir den på 50$

3 Likes

Man har mulighet for å oppgi HPR-nummer når man blir med i “lotteriet”, noen som vet om helsepersonell er prioritert\har økt sjanse for å få kjøpe?

3 Likes

Half of lottery draw will be prioritized for healthcare workers

@Thror

Om det er færre helsepersonell enn de som ikke er det som melder seg på- så er vel sjansen større når halvparten går til helsepersonell?

3 Likes

Utsolgt kl 6 ja ja

4 Likes