Veit at det er en del av greia hans her altsÄ, men tror dette trykket hadde vÊrt sjukt rÄtt uten astronauten i forgrunnen.
Tenkte det samme, Ăždelagte litt for meg
Denne hĂ„per eg Ă„ prĂžve meg pĂ„! Synd arbeidsdagen starter akkurat da! SĂ„ om noen er giret pĂ„ Ă„ hjelpe pĂ„ en HF med bĂ„de graffiti og mĂ„ne, sĂ„ er det til stor hjelpđ
Plukket opp et av disse i dag.
Parra Ironica Tufted Rug
-produced by Case Studyo
-heavy quality, hand tufted wool rug
-black on off white
-dimensions of the rug: 115 x 160 cm
-the rug will be shipped as a roll in multiple layers of sturdy packaging
-hand made in India
edition of 100 pieces, only one piece per customer
Noen som har mottatt Pichiavo - ArtĂȘmis et Nature trykket?
Nei, venter i spenning her. Mener jeg leste noe om at det var sendt til signering, for sÄ Ä mÄtte sendes tilbake igjen fÞr det kommer til oss. Mye jeg venter pÄ som har ekstremt lang leveringstid nÄ.
StÄle Gerhardsen - Forever tÄlmodig, utÄlmodig
Usikker pĂ„ hvor de blir solgt men legger ved linken til nettbutikken hans: BUY â StĂ„le Gerhardsen Studio
JACKY TSAI: FLORAL HORSE
AUGMENTED REALITY EDITION
Drops Monday, 7th September at 6pm BST.
Unit Drops is delighted to announce Floral Horse , a ground-breaking print release from Jacky Tsai. This landmark edition will be released exclusively via Unit Dropsâ website on Monday 7th September at 6pm BST.
With Floral Horse , Jacky Tsai develops his distinctive graphic style that fuses elements of western pop culture with eastern mythology and spirituality. At the heart of edition lies a sophisticated 30 layer, 28 colour silkscreen print of incredible detail and craftsmanship. At once beautiful and decaying, the image is brought to life through cutting-edge augmented reality technology that breathtakingly transforms the static image of the horse into a living, rearing creature. Seamlessly melding traditional print-making and collage techniques with state of the art AR technology, Floral Horse embodies the artistâs vision for contemporary printmaking.
JACKY TSAI
Floral Horse
30 layer screen print on Somerset Tub Sized Satin 410 gsm paper.
Oil-based inks with a phosphorescent base.
AR feature activated through a unique QR code.
Edition of 80 and 10 Artist Proofs.
Signed and numbered by the artist.
90 x 90 cm
Please note Floral Horse is offered with a tiered pricing structure as follows:
Editions 1-20: ÂŁ800 plus VAT
Editions 21-40: ÂŁ1,000 plus VAT
Editions 41-60: ÂŁ1,250 plus VAT
Editions 61-80: ÂŁ1,500 plus VAT
SÄ pÄ coa sitter det en qr kode som skal skannes med kamera pÄ mobilen. NÄr du sÄ holder mobilen opp mot bildet, sÄ beveger hesten seg. Har jeg forstÄtt det rett? Da burde qr koden vÊrt en del av bildet tenker jeg.
Tilgjengelig her ogsÄ:
Brett Crawford - S3LF MADE
Releasing Online:
September 16th, 2020 12 pm PST.
"S3LF MADE"
Limited Edition Print by
Brett Crawford
100% Cotton Acid Free Archival Somerset Velvet Paper
Main Edition (Right):
18 x 24 in 46 x 61 cm
Limited Edition of 50
$125 USD
Hand Embellished (Left):
24 x 30 in 61 x 76 cm
Limited Edition of 30
$300 USD
Bridget Riley med sitt fĂžrst solo show hos Cristea Roberts Gallery og nytt print.
DETAILS OF THE NEW PRINT
Measure For Measure, 2020.
Screenprint in 3 colours on Fabriano 5 paper
Paper and Image: 63.5 x 62.3 cm
Edition of 175
ÂŁ3600 framed
For details contact sales@cristearoberts.com
Hva tenker folk om dette?
Tenker du pĂ„ sistnevnte? Jeg forstĂ„r ikke verdien av noen prikker pĂ„ et ark med litt farge til den prisen. Men hver til sin smak selvfĂžlgeligđ
FÞrste jeg lurer pÄ er, hvem er
https://www.tate.org.uk/kids/explore/who-is/who-bridget-riley