đŸ”· LanseringstrĂ„d

700,-NOK pr. Prikk er vel i hĂžyeste laget. Markedsverdien pĂ„ prikker nĂ„ til dags ligger vel vanligvis mellom 200 og 300😂

9 Likes

Da mÄ jeg spÞrre hva dere synes om Hirst og Bejoir sine spots og imodium?

Denne er veldig fin! Elsker hvordan den leker med optiske illusjoner og forventingen vÄr om det symmetriske. Personlig syntes jeg denne er mer spennende enn Hirst.

3 Likes

Likte den ogsÄ veldig godt. Men voldsomt kostbar, eller er hun bare sÄ stor og ettertraktet?

Ja, det var kostbart. Jeg kjenner dessverre ikke nok til hennes marked men likte det veldig godt selv.

Her er mailen jeg fikk:
Cristea Roberts Gallery is pleased to announce its first solo exhibition with one of Britain’s greatest living artists, Bridget Riley. The exhibition will focus on Riley’s printmaking oeuvre, bringing together over fifty years of her graphic works. These rarely exhibited works, which come directly from the artist’s archive, will be displayed alongside a new print edition and wall drawing that will be unveiled at the exhibition.

Bridget Riley’s prints reflect not only precision but the beauty of her painting practice; this selective retrospective will trace the arc of her innovative printmaking from its origins in the 1960s through to the present day. Riley made her first screenprint in 1962, and since then has gone on to create a significant and varied body of graphic work. Working almost exclusively in silkscreen since the 1960s, a medium which enables precise delineation of form and colour, Riley’s prints are amongst some of the most accomplished and technically advanced that have ever been made.

This exhibition follows Riley’s critically acclaimed 2019 painting retrospective at the Hayward Gallery, London and the National Galleries of Scotland, Edinburgh.

The show is a selective retrospective of the artist’s prints from 1962-2020, with 50 works on view all loaned from her archive and will open to the public on Friday 11th September until October 17 by appointment.

Noen som fikk kjĂžpt?

Ser at Bottleneck Gallery skal ha en release til neste uke.

1 Like

Nei, utsolgt fort som faen. Men dette er vell uten collab

Ja, dette blir kun Roamcouch ser det ut som.

Denne va jo litt kul, skulle in pĂ„ Gategalleriet sin web shop nĂ„, men den stĂ„r allerede som utsolgtđŸ€·

Den ble solgt ut pÄ under 12 timer i fÞlge Gategalleriet og Siri RÞiseth sin Instagram.

Gratulerer til Siri RĂžiseth og Gategalleriet! :slight_smile:

4 Likes

Til info nytt tidspunkt:

4 Likes

Adriana Oliver

6 Likes

LY - I’M LUV

LY x UB

EDITION OF 20

In collaboration with Japanese artist LY, we transformed her iconic “monster” named ‘LUV’ from 2D to 3D. LY paints this figure in grayscale landscapes and city scenes, as reflections of revisiting memories from youth. Composed of 3D printed plaster + cast resin, “I’M LUV” is our debut release with LY.

$400.00

OBJECT DETAILS

✀ 3D Printed Plaster with Wax Matte Finish + Cast Resin Base

✀ Made-to-order, 3-4 weeks

✀ Preorder ships in 4 weeks

10” H x 5.6” W x 3.8” L inches

25.4 x 14.2 x 9.7 cm

32 oz (0.91kg)

Dette blir det kamp om

1 Like

En av de bedre lanseringer i Är imo, bÄde ift motiv, opplag, kunstner, pris. Originalen er helt vanvittig rÄ. Men utsolgt ift hva jeg forstÄr.

6 Likes

+1

3 Likes

Det var en stor overraskelse at det skulle gÄ sÄ fort men samtidig gledelig for en debutant i galleriet at opplaget var sÄ populÊrt. Det er dessverre fullt, men her et bilde fra en av vÄre mange lykkelige kjÞpere. Hvem kunne tro at en leilighet pÄ Mannsverk kunne bli sÄ fresh

11 Likes

Joakim Ojanen - A friend for rainy days

Bronze sculpture
Size: H 9 cm x W 8 cm (H 3,5 x W 3,15 inches)
Edition of 20 + 4 A.P.
Signed and numbered COA
Custom made screen printed wood box

Inquiry

5 Likes

Noen tilgjengelige tegninger av Eddie Martinez
http://trianglebooks.com/books/eddie-martinez/more-drawings-0

1 Like

Ryan Travis Christian - LAUGHING BIRD LOOP 2

Fant dessverre ingen bilder.