🔷 Lanseringstråd

Det kan også være fint, men personlig digger jeg denne tråden og det har dukket opp ting jeg har endt opp med å kjøpe! Så setter stor pris på arbeidet som legges ned her!

9 Likes

Greia er at 90% av brukerne her inne samler de samme 10 kunstnerne og hvis det er det eneste som postes så er blir det lite mangfold altså.

Ang postene her inne, hvis det et gatekunst som mangler, så er det for min del slik at jeg har minimal interesse for det, og det blir derfor også minimalt med innhold fra den kanten.:+1: Uttover det så er trykkmarkedet rolig om dagen. Jeg merker det at det er generelt vestentlig færre slipp nå enn det var for 2 år siden.

15 Likes

Denne posten er spot on. Og hver gang Pøbel, MW ol. har slipp så bemerker jeg meg at diskusjonene stort sett ender opp i kunstnerens egen diskusjonstråd.

2 Likes

Jeg speedscroller nok forbi 99,5% av disse postene. Men for å komme meg igjennom de gangene jeg er innom her og for gjøre det litt mere spennende så spør jeg meg alltid selv -

Hvilken lansering/kunstner har @Gard likt? Altså hvilken lansering/kunstner slår ut på Gardometeret

Det er overraskende mange ganger jeg treffer på dette, og da koser jeg meg. Og gliser litt.

1 Like

Jeg liker også denne tråden. Kommer plutselig noe jeg ikke har sett og får lyst å se nærmere på så er en enkel for meg å få nye impulser.

6 Likes

Det er nok mange enige i. De fleste som er aktive her inne er vel stort sett ganske mainstream, enten det gjelder Martin Whatson eller George Condo.

Det jeg savner er +1 i lanseringstråden, for å få tatt pulsen på hva folk her inne handler.
Funka ikke så bra å flytte dette over til chatten.

5 Likes

Har vi ikke det allerede i nye kjøp tråden? På en måte iallefall

1 Like

1 Like

Å besøke Kunstveggen er litt som å kikke i bokhyllen på nærbutikken eller å høre på P3. Joda, det er bøker og musikk, men åå som jeg ønsker at flere måtte oppdage Fjodor Dostojevskij, Thomas Mann og Arne Garborg, Pat Metheny, Jan Garbarek og Miles Davis, og deres like innen bildekunsten. Jeg har vært innom Kunstveggen tidvis i noen år og har etter evne prøvd å bidra til økt mangfold. Det ser ikke ut til å virke men hvorfor gi opp.

3 Likes

logo516xauto

NEW EDITIONS BY

RICHARD PRINCE

619.9999999999999xauto

UNTITLED (BLACK BRA) (2024)

Image size: 31 × 30.8 cm, overall size: 38.2 × 38.2 cm

Technique: Ditone Print on Hahnemühle Photo Rag, 308 g/m²
Edition: 100 + 20 A.P. + 2 P.P.

Numbered and signed on the front

Price: 790 € excl. shipping

ORDER HERE

DANA SCHUTZ

620xauto

SLEEPING HEAD (2024)

Size: 60 × 66.12 cm

Numbered and signed on the front

Price: 490 € excl. shipping

ORDER HERE

LUC TUYMANS

620xauto

VILNIUS (2024)

Size: 50 × 53.22 cm

Numbered and signed on the back

Price: 680 € excl. shipping

ORDER HERE

6 Likes

+1 Dana

3 Likes

Likte den

Takk som deler! Mye bra her, likte Prince’n

1 Like

Trykklansering med SKURK
Tid: 06.06.2024 klokken 18:00
Sted: www.gallerigeo.no

Tittel: Marulk (Lophiiformes)
Størrelse: 36,5×37 cm
Opplag: 39 (main ed), 3 (gul ed), 1 (rød ed)
Pris: Main edition: kr. 3.900,- / gul og rød edition: kr. 4.900,-

" How to Capture a Fish:

The Mural was primarily made with a focus on the concept; the image itself lacks technical finesse. So, when I decided some years ago to make a print of it, I wanted to give it another dimension through an interesting process.

This is the result: a pretty lengthy and complicated process to make a print that could have been very straightforward.

None of the prints will be perfect, but they have undergone some complicated steps that I hope make the image more interesting. It certainly did for me.

Lots of work for just a black and white print of a fish!"

– Skurk, 2024

Se mer her

15 Likes

Jeg og

2 Likes

Ayako Rokkaku

Plush
Edition: 20
Pris: 39 250 HKD

Bjarne Melgaard
Skater Rat (2024)
Signert og nummerert, 500 kr per print. Slippet stenger 13.06.

www.bjarnemelgaard.no

2 Likes

**Sandra Chevrier - La Cage et L’amour Éternel
(ETERNAL LOVE) **
TITLE: La Cage et l’Amour Éternel (Eternal Love)

Artist / Artiste : Sandra Chevrier

Dimensions of each print / Dimensions de chaque print : 12X9’’

Medium / Médium : Giclée on hot press deckled edge paper
Signed and numbered / Signés et numérotés

Main Edition of /édition principale: 150

PRICE Main at $250 usd

Comes with a Certificate of authenticity / Sera accompagné d’un certificat d’authenticité

Generously Printed by Static Medium

WHERE/OÙ:

Online release http://shop.thinkspaceprojects.com/

WHEN/QUAND: Friday, June 21 at 10am PST

2 Likes