🔷 Lanseringstråd

Noen som har forhørt seg om prisen?

2 Likes

Veldig glad i Malling, men dette blir langt unna Geita og Moskusen etter min smak

2 Likes

Tipper den er på linje med de forrige slippene, rundt 20k. Men ikke sjekket

15k koster den. Litt rimeligere enn de forrige trykkene mao.

Litt enig @Witchdoctor. Skal mye til for å toppe de. Mitt lille lam (disclaimer: har den sjøl) er også et stykke oppe på lista.

1 Like

3 Likes

Artig samling av bøker og annet i den bokhyllen. Tarot kort, magi og hekseri. A.Crowley var jo også en noe spesiell type. Regner med vi får et innblikk i hvor han henter inspirasjon til bildene :smile:

1 Like

GLYNDEBOURNE 90TH ANNIVERSARY POSTERS

To celebrate our 90th-anniversary, we have invited artists to engage with Festival 2024 to create a limited edition poster that responds to Glyndebourne: opera, music and place. Provided with an open brief, each artist has approached the challenge in unique and exciting ways, highlighting their own practices whilst reflecting on an opera’s emotions, stories, and feelings; the variety of designs is a testament to the multitude of ways an individual can relate to opera.

1 Like

Åpen 48t-edition fra Seth Armstrong. Salget starter om ni minutter.

1 Like

https://www.instagram.com/stories/perrotinstore/3372938959458963689?igsh=enhiN3gxenMzMHRk

Kinsella med nytt trykk

3 Likes

• [

FRIDA ORUPABO

Sickbed I, 2024
From the portfolio Sickbed I – II
Price on request](Frida Orupabo | Sickbed I, 2024 | BORCH Editions)

• [

FRIDA ORUPABO

Sickbed II, 2024
From the portfolio Sickbed I – II
Price on request](Frida Orupabo | Sickbed II, 2024 | BORCH Editions)

• [

FRIDA ORUPABO

Picnic, 2024
Price on request](Frida Orupabo | Picnic, 2024 | BORCH Editions)

3 Likes

Brannfakkel: OneMizer > M. Whatson

9 Likes

1 Like

Jeg merker jeg er sjeldnere og sjeldenere inne på denne tråden… og når jeg først er der blir det speed-scrolling forbi 97% av postene :frowning: jeg er vel iferd med å gå fra å være “oppdatert” til å være en “Sur gammel gubbe som synes alt var bedre før”… menmen… all respekt til dere som holder tråden i live… selv om releasene som er “nå til dags” ikke “er som før” lol :older_man::older_man:

7 Likes

Kanskje vi skulle hatt en lanseringstråd med lanseringer vi ønsker å kjøpe selv? Så hvis man legger ut ett slipp så er det noe man selv også er interessert i å få kjøpt. Med diskusjoner rundt slippet for/imot som gjør det litt gøy

8 Likes

Jeg vet ikke hva annet jeg kan skrive til de som poster kunst enn: “Rør meg”.

Da jeg var ti år skjøv jeg en barnevogn med min nyfødte lillesøster i. Min mor hadde hengt opp et hjerte foran i vognen hvor det stod: “Rør meg ikke.”