đŸ”· LanseringstrĂ„d

Likte flere av disse godt.
Har fulgt Hirst sine videosnutter fra nÄr han har malt flere av disse over de siste Ärene, og frister veldig Ä kunne eie et signerte Hirst til under 30 000kr.
Vurderer 1, 7 eller 8 - men er spent pĂ„ hvor bra disse blir som giclee mounted pĂ„ alu. Om man fĂ„r fĂžlelsen av tekstur og dybde som de originalen maleriene har, eller om det blir “for flatt”.

Noen som har erfaringer med disse printene fran Heni?

1 Like

@torulv eier en tidligere Hirst fra Heni!

Er det ikke en lik type som denne?
Opplaget kan bli enormt da det ikke er noen tak her

Vet ikke hva denne under opprinnelig kostet, men her fÄr du en til 7000,- +

De der er vel usignerte? Jeg tror dette er greie / gode kjÞp. Signerte Hirst-trykk til under 30K er en god deal. Er jo det de fleste Whatson-trykkene gÄr for (ikke meningen med noe diss).

De rainbow-trykkene ble vel edition rundt 1000? Ikke sikkert det blir sÄ veldig stor edition pÄ disse.

De er store da. Samme stÞrrelse som H4 sÄ krever sin vegg.

Spennende dette med at de tilbyr lager. KjÞpe for Ä ha pÄ lager og sÄ selge om noen Är? Virker som de legger opp til trading pÄ hÞyt nivÄ.

3 Likes

Veldig fornÞyd med kvaliteten pÄ min. Min er i opplag 100 og signert sÄ fÞler det var et godt kjÞp.

2 Likes

Godt mulig de er digital signert, men ser det er lapp bak med nummer og signatur. Gjettet pÄ disse nye vil se like ut mtp signatur / nummerering?

Jepp, det stemmer.
Og Hirst godtar nÄ kryptobetaling som ogsÄ skriver under pÄ det at han ikke bare er en dyktig kunstner, men ogsÄ driftig forretningsman med mot til Ä gutse.
Interessant Ă„ se om mange betaler med BTC eller ETH :slightly_smiling_face:

Tror de der farge-trykkene er digitalt signert. AltsĂ„ ‘plate signed’ eller printet signatur om jeg forstĂ„r det riktig. Disse nye trykkene er hĂ„ndsignert pĂ„ en lapp pĂ„ baksiden som ogsĂ„ viser edition nummer. Som pĂ„ H4 (om jeg forstĂ„r det riktig). Har selv en H4 og kan bekrefte at det er slik pĂ„ de i alle fall.

1 Like

Aha
 det er nok riktig.

Takk til alle som deler informasjon og kunnskap! Veldig lĂŠrerikt for min del.

@jbroks og @torulv hvordan opplever dere fÞlelsen av tekstur og dybde pÄ verkene dere har?

Er det lov til Ă„ spĂžrre om Ă„ se noen bilder?:slight_smile::pray:

Tekstur og dybde fÞler jeg er bra. God kvalitet pÄ rammen. Eneste er kanskje litt gjenskinn i trykket.

12 Likes

Usikker pÄ om det sier sÄ mye om forretningssansen hans?
Om Hirst vil gÄ long krypto kan han vel bare ta pengene folk innbetaler og kjÞpe krypto for det?
Motsatt de, som er long krypto kan vel bare selge kryptoen og betale med vanlige penger.

Er det ikke litt slik at for at Krytpto mĂ„ komme i bruk snart for Ă„ forbli relevant? Hvis det ikke snart kan benyttes som er faktisk betalingsmiddel sĂ„ er det bare et ubrukelig “verdipapir” som pĂ„ et eller annet tidspunkt blir verdilĂžst? ForstĂ„r at det har en verdi pĂ„ kjĂžp og salg (selv om jeg ikke klarer forstĂ„ verdisettingen og hva som gir det verdi) men det er jo veldig lite brukbart per dags dato.

Hvis det skulle komme en Kryptovaluta vi kunne bruke pĂ„ butikken, alle nettbutikker, amasone, ebay osv sĂ„ ville denne kunne konkurrere ut annen “ubrukelig” krypto ganske kjapt?

Etter min mening sÄ viser da Hirst at han Þnsker Ä legge til rette for bruk av krypto i det daglige og da satser pÄ Krypto og er da med pÄ Ä hindre at dette blir en boble som sprekker

Tilgjengelig nÄ.

1 Like

Det er ikke meningen Ä starte noe svertekampanje, men er det bare jeg som reagerer pÄ denne? Dette synes jeg var dÄrlige greier fra Lise. Ansiktet, mÄten kroppen er plassert og hvordan sprettert holdes. Kanskje litt AFK-inspirert med at det ligger budskap i jakken. Ja, mtp hvordan AFK pakker inn masse symbolikk i sine motiv. Merket rett og slett at jeg ble litt irritert nÄr jeg sÄ det bilde
2500kr
 men mulig det bare er meg :).

3 Likes

Enig. DÄrlig teknisk utfÞrelse.

Tja, gull brukes vel ikke sÄ mye i varehandel og er fortsatt relevant som investering/formuesbevaring. Jeg er ingen kryptoekspert, og forstÄr like mye/lite av verdsettelsen som deg. Reagerte bare pÄ Ä tilegne Hirst sÄ mye forretningssans nÄr han Äpner for det som betalingsmiddel.

Tja, kanskje, men poenget er vel uansett av krypto er linket til noe. Den settes vel til prisen av USD vil jeg anta. Om noen er villig til Ä stille fast pris for BTC/ETH uavhengig av svingninger mot USD, sÄ vil det selvfÞlgelig vÊre mer interessant, men enorm risiko.

Fortsatt usikker pÄ hvordan han bidrar, han kan jo bare snu seg rundt Ä selge evt krypto han skulle motta for cash? Mengden krypto forblir jo akkurat den samme.

https://www.instagram.com/p/CLwIJFbhFEY/?igshid=1qi0wyi80vdro

Selges gjennom DM

1 Like

Interresant Ä bytte krypto mot kunst. Begge kan i teorien vÊre verdilÞs imorgen om de fiktive markedene blir enig om det. Her har vel egentlig Hirst har lite Ä tape. Kunsten har lite materialistisk verdi for han, men krypto kan gÄ begge veier.

Bestilte ogsÄ i gÄr, men hr ikke fÄtt noe bekreftelse pÄ mail, har dere fÄtt det?