đŸ”· LanseringstrĂ„d

2 Likes

Vet noen om lanseringsdato?

I lÞpet av April vil det bli tilgjengelig pÄ Ikea rundt om i verden. Det sa dem pÄ live event de hadde for noen dager siden.
I Nederland er det mulig Ä fÄ kjÞpt allerede. SÄ en pÄ IG som hadde lagt ut bilde.

1 Like

https://www.instagram.com/p/CM296xzpA5A/?igshid=145tm8npemk1g

Denne hÄper jeg virkelig jeg fÄr tak i! :blush:

Her snakker vi Bad religion! :slight_smile: fett

1 Like

Ny release av Daniel Arsham i kveld

https://www.instagram.com/p/CM4jWafAFj5/?igshid=13ue1qlo9kknn

1 Like

Guy Allen - 23

The Porsche Salzburg 917K of Hans Herrmann and Richard Attwood. Winner of the 1970 Le Mans 24 Hours.

Limited edition of 100 prints.
Signed and numbered.
Printed on archive quality paper using pigment inks.
Large format - A2 (42 x 59.4 cm / 16.5 x 23.4 inches).

ÂŁ90.00

Der ja. Tenkte Ä legge ut denne, men gjorde et sÞk fÞrst. Nytt siden denne posten er at man fÄr kjÞpt begge til 400 pund. Hver enkelt koster 250 pund. :slight_smile:

2 Likes

Shepard Fairey - NØISE/SSI: RESSURECTIONEM EX-MORTUIS REMIXES” + 7″ VINYL! AVAILABLE TUESDAY 3/30 @ 10AM PDT!

PRINT DETAILS:
NØISE/SSI Resurrectionem Ex-Mortuis Remix. 18 x 18 inches. Screen print on thick cream Speckletone paper. Signed by Shepard Fairey. Numbered edition of 400. $45. Available on Tuesday, March 30th @ 10 AM PDT at Prints – Obey Giant. Max order: 1 per customer/household. International customers are responsible for import fees due upon delivery.⁣ ALL SALES FINAL.

7” VINYL DETAILS:
NØISE/SSI Resurrectionem Ex-Mortuis Remix. 7 inch Vinyl Record. Design and front cover art by Shepard Fairey. Back cover art by Tony Aguero (TOMO77). Side 1: Ressurectionem Ex-Mortuis Flames Vocal Remix
Side 2: Resurrectionem Ex-Mortuis Smouldering Inst. Remix. Signed by Shepard Fairey. Numbered edition of 1000. $10. Available on Tuesday, March 30th @ 10 AM PDT at Prints – Obey Giant. Max order: 5 per customer/household. International customers are responsible for import fees due upon delivery.⁣ ALL SALES FINAL.

Kolleksjonen lanseres pÄ varehuset 8. april og er tilgjengelig kun i en begrenset periode.

6 Likes

Gjelder det alle IKEA varehus i Norge? Vil de bli tilgjengelig pĂ„ nett? Magert med info ut fra det jeg ser pĂ„ hjemmesiden deres. Kunne godt tenkt meg teppet og vasen. Takk for oppdateringen gooner87😊

2 Likes

Beholdning og utvalg kan variere fra varehus til varehus. I bÄde Tyskland og Nederland er det mulig Ä kjÞpe pÄ nett. Regner med det blir mulig her i Norge ogsÄ siden mange varehus er corona-stengt. Men er ikke helt sikker. Har dessverre ikke mer info.

2 Likes

Haroshi - GUZO (WHITE MARBLE)


€10,000
Edition of 50
30.5cm x 20cm x 6 cm

GUZO (BLACK MARBLE)


€10,000
Edition of 50
30.5cm x 20cm x 6 cm

1 Like

Mente det mer som retoriske spĂžrsmĂ„l, og var ikke rettet mot deg i det hele tatt😅 heller mer mot IKEA, men kan jo vĂŠre den infoen kommer nĂŠrmere release😊

1 Like

Max Frintrop – Tristan

Edition Edition of 15 + 3AP

Special The print is partially hand-colored by Max Frintrop

Year 2021
Material Archimal Pigment print

Paper Fabriano cold press, 100% Cotton, 310 g/m2

Signature Signed and numbered by the artist

Size approx. 100 x 100 cm (39.4 x 39.4 in),hand-torn

Each print is special, unique, little bit different and partially hand-colored!

The edition is unframed.

The work we send flat packed in the format 110 x 110 cm.

Published by VogelART, Munich 2021

2.200,00 €

Max Frintrop – Isolde

Edition Edition of 15 + 3AP

Special The print is partially hand-colored by Max Frintrop

Year 2021
Material Archimal Pigment print

Paper Fabriano cold press, 100% Cotton, 310 g/m2

Signature Signed and numbered by the artist

Size approx. 100 x 100 cm (39.4 x 39.4 in),hand-torn

Each print is special, unique, little bit different and partially hand-colored!

The edition is unframed.

The work will be flat packed in the format 110 x 110 cm.

Published by VogelART, Munich 2021

2.200,00 €

1 Like

Chatta sÄvidt med IKEA, virker som at i hvert fall de pÄ KS vet like lite som alle andre. Blei ikke veldig mye klokere av dette:

«Etter hva jeg vet sÄ kommer varene bare til Ä vÊre pÄ varehus, men jeg mener de skal vÊre tilgjengelig for klikk og hent. Det skal da vÊre mulig Ä bestille klikk og hent pÄ IKEA.no, men jeg er ikke helt sikker - jeg regner med at det kommer til Ä vÊre sÄnn basert pÄ tidligere events av lignende type. Vi har dessverre ikke fÄtt sÄ mye informasjon om eventet enda. Vi vet ikke hvor mange artikler som skal til de forskjellige varehusene enda, sÄ det er lite jeg kan si med sikkerhet.»

2 Likes

BĂžrge Bredenbekk

Raised Fist
Raised Fist
Regular price1.500,00 kr


Father & Sons
Father & Sons
Regular price1.500,00 kr


Torget (lino)
Torget (lino)
Regular price2.000,00 kr


Rocky Sea
Rocky Sea
Regular price1.500,00 kr


Silent Man
Silent Man
Regular price1.500,00 kr

4 Likes

ZhiYong Jing


Lucas Dupuy - Lichen from Albo


Global Debut of MEET David Shrigley’s April Fool PROJECT VOL.2

1 Like