đŸ”· LanseringstrĂ„d

Noen som har hĂžrt noe mer om denne?

Leste pÄ UAA at noen hadde sjekket med dem og fÄtt tilbakemelding om slutten av mai. Blir spennende!

4 Likes

" After a successful pre-sale of the first 800 boxes of M.M.S. #1 in February 2021, we are excited to release the remaining 200 boxes for sale on 12 May 2021. M.M.S. #1 will be available for shipping from mid-June 2021. Scroll to read more about the project, the artists, and their contributions."

9 Likes

Innholdet er lagt ut pÄ creatorprojects sin Instagram nÄ :nerd_face:

2 Likes

NÄ ligger alt innholdet ute og jeg mÄ si jeg er veldig imponert over hva de har fÄtt til!

En original skulptur av Katharina Grosse og et par rÞd sokker av Jeppe Hein hÞres helt supert ut. Min favoritt er oblatet til Tovborg. Det minner meg om da jeg tok med Nasjonalmuseet 2020 i studioet hans og hele gjengen ble dÞpt :church: For de interesserte har han en fantastisk utstilling pÄ Blum & Poe i LA nÄ :pray:

https://creatorprojects.com/mms-en/

10 Likes

New Print: SEPARATED

KAWS SEPARATED, 2021. Screenprint on Stonehenge 250gm Steel Grey.
20 x 16 inches (unframed). Signed and numbered Edition of 250, with 50AP.
$6,000 + shipping and applicable taxes

Prints sold unframed

We’re streamlining the print ordering process.

For more details on order inquiries, visit prints.kawsone.com between now and May 6th, 12pm EDT to submit your information for an order. If we are able to accommodate your request, you will receive an emailed invoice from prints@kaws.com

8 Likes

Shepard Fairey - Obey Radical peace

A limited number of matching numbered sets will be available for $165

PRINT DETAILS:
OBEY RADICAL PEACE (three colorways: Blue, Red, & Cream). A limited number of matching numbered sets will be available for $165. Blue, Red, & Cream sold separately for $55. 18 x 24 inches. Screen print on thick cream Speckletone paper. Signed by Shepard Fairey. Numbered edition of 375. $55. Proceeds go to Defending Rights & Dissent. Available on Thursday, May 6th @ 10 AM PDT at https://store.obeygiant.com. Max order: 1 per customer/household. International customers are responsible for import fees due upon delivery.⁣ ALL SALES FINAL.

Ruben Sanchez (Zoonchez)

750$ USD

Material Polyamide (PA, Nylon) - hand finished and painted
Dimensions 24cm H × 15cm W × 10cm D
(9.4" H × 5.9" W × 3.9" D)
Numbered Certificate Yes
Quantity limit 150 (All colors)
Year 2021
Fabrication + shipping 5-6 weeks

https://sculpturest.com/

1 Like

300 x 6000 USD
 Ikke bare FED som har pengepresse :sweat_smile:

8 Likes

Ny Mad release

3 Likes

Snart nytt MW-lotteri hos GP:

11 Likes

Kommer til Ă„ ta fyr :slight_smile:

Har han ikke gitt ut dette motivet tidligere?

Andre som fikk sikra seg FAKE print ?

4 Likes

Usikker. Fikk melding om at det var forhĂ„ndstrukket fra paypal, men ingenting trukket fra banken min. HmmmmđŸ€” Har du fĂ„tt bekreftelse pĂ„ mail?

Ja, penger trukket og bekreftelse pÄ mail mottatt.

Ja, endelig rask nok:)

1 Like

Stod at det kunne ta litt tid fĂžr det viste i nettbanken.

Pengene er trukket fra konto, men ingen bekreftelse.

Og vips var pengene tilbake pÄ konto.
SĂ„ ble nesten kan man si.