Leie kunst

Heisann folkens!

Litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne, men forsøker her.

Er det noen her som har lyst til å leie ut et bilde? Eller vet om noen som tilbyr dette?

Har solgt unna en del bilder, men nå står en større vegg tom før boligsalg. For å sprite opp litt tenkte jeg å leie / låne et bilde for et par uker. Det meste kan være aktuelt.

Om dette kunne vært aktuelt, send meg gjerne en pm! :slight_smile:

Holder til i Bergen.

@azidops?

Hvilken størrelse ser du for deg, sånn ca?

Trenger ikke være svært. Tenker enten et standard 65 x 65 print innrammet eller helst avlangt. Tenk ala Dolk - Evolution eller 3 x Chief.

Avlangt-ish hadde sådan vært best.

Er det egentlig noen firmaer eller gallerier driver med utleie av kunst på en profesjonelt nivå?

Har sett det er noen private på leieting.no som har hatt tidligere. 250,- Ish pr dag

Fineart og har sett en via instagram som leier ut gatekunst… kan se om jeg finnern.

Disse leier ut kunst, men vet ikke hvor i Norge dem holder til…

www.onthewall.no

Yes, thats the one.

1 Like

Kanskje eneste måten å få en fet Banksy på veggen. Må tydligvis være litt butikk å leie ut kunst for de hadde litt av et utvalg.

Jeg har en mye bedre ide. Isteden for å kaste pengene etter disse folka så låner du til en Grin Reaper.
Det blir billigere per måned og om noen å eier du den:)

2 Likes

Var ikke veldig seriøs på å låne noe av de. Nå er ikke Grim Reaper min favoritt, men hva ligger den på? Jente med ballong derimot ville jeg gjerne hatt en kopi av (men kanskje enda mer urealistisk).

Det var bare et eksempel, men tenker den ligger på rett over 10 000 pund.
Signert GWB ligger nok nærmere 75 000 pund, usignert 18-20 000?

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.