Less is More/ Whatson ønskes kjøp

Hei! Jeg har akkurat oppdaget denne siden, og synes den er kjempeflott. Masse bra kunst, inspirasjon og interessante diskusjoner. Jeg har akkurat begynt å kjøpe litt kunst, så er ganske ny i gamet. Har forelsket meg i Less is More, og lurer på om noen har et bilde (trenger ikke å være innrammet) som de ønsker å selge. Ser at det ligger et ute på Finn for 9000kr, er dette en høy pris?! Ser tidligere innlegg fra 2015 hvor noen er villig til å betale runde 2500kr, så jeg stusset litt på den mye høyere prisen på Finn.

Hei og velkommen til forumet.
Jeg har en slik selv som ikke er kommet på vegg enda, men vil selv påstå at 9000kr er mye for dette. Usikker derimot hva som er “fair” pris for begge parter.

Whatson har jo eksplodert de siste par årene, så brukeren på Finn prøver vel å ri den bølgen.

Likevel så er jo ikke dette motivet typisk Whatson. Derfor tror jeg 9000 er litt vel optimistisk. Utover det skal jeg ikke uttale meg for mye.

Det ble nylig solgt en av disse på Ebay (auksjon) som gikk for 4700,-. Mulig moms/tollavgift kommer i tillegg.

9000,- er altfor mye. Får jo lett en Tiger for 9k, et motiv som er mer populært. 5000 burde vel en få en for?

Hei, har ett selv på veggen og har fulgt med prisene ganske nøye de siste årene. Normalt sett har de gått for 6500,- siste som lå på Finn før det til 9000,- gikk for 7500 inkl ramme med vanlig glass og svart ramme. Liker trykket veldig godt og det tar seg godt ut på veggen.

Edit: siste som gikk fra Graftitiprints gikk for 500usd (vault salg)

Da er mitt første Whatson print i hus!! Love it!! Takk til forummedlem her på Kunstveggen for en hyggelig handel! :smile:

2 Likes

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.