Leter etter DEG!

Vi ønsker å fremme alle de fantastiske og flinke amatørkunstnerene dette landet har å by på. Få de ut av kjelleren og frem i lyset! Vi leter derfor etter kunstnere som ønsker vise frem og selge sin kunst.
Kanskje dette er deg?

Gi en lyd om du ønsker mer info :smile:

Vel, det var en ganske creepy og lite tillitsvekkende førstepost.

Hvis du ønsker å få noen interesserte, burde du ikke fortelle hvilken organisasjon du representerer og hvilke planer dere har? Hvem er “vi”?