Vi ønsker å fremme alle de fantastiske og flinke amatørkunstnerene dette landet har å by på. Få de ut av kjelleren og frem i lyset! Vi leter derfor etter kunstnere som ønsker vise frem og selge sin kunst. Kanskje dette er deg?
Gi en lyd om du ønsker mer info
Vel, det var en ganske creepy og lite tillitsvekkende førstepost.
Hvis du ønsker å få noen interesserte, burde du ikke fortelle hvilken organisasjon du representerer og hvilke planer dere har? Hvem er “vi”?