Loddkonkurranse: Vinn et trykk fra JOY

Fotballen har vært viktig for meg i min oppvekst og jeg spilte mine aldersbestemte år i Fyllingen. Nå som jeg ikke lenger er ung og lovende har jeg engasjert meg i klubben, som nå heter FK Fyllingsdalen, på andre måter.

Som de fleste idrettslag er også denne klubben drevet på dugnad. Via Gategalleriet har jeg fått JOY med meg på laget og vi har bestemt oss for å ha loddtrekning av et eksemplar av trykket “Built to Win”. Alle inntekter går til klubben og dens arbeid med barn og unge.

Hvor og når
Lotteriet er allerede i gang og varer frem til 17. august.
Les mer om lotteriet

Hvordan delta
Hvert lodd koster 50 kr og kjøpes via VIPPS-nr 817234. En fullstendig liste over kjøperes kvitterings-ID med loddnummer vil bli publisert i førkant av trekningen og fungerer som loddoversikt.
Det er mulig å kjøpe flere lodd.

PC-brukere kan skanne denne koden

QR-kode built to win

Trekning av vinner
Etter endt kjøpsperiode vil en tilfeldig vinner bli trukket ut av Google Random Number Generator

Premie
1 eksemplar av trykket “Built To Win” fra AP-opplaget

Lykke til og ha en fin søndag!

8 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.

Lotteriet nærmer seg slutten og det er fortsatt mulig. Lotteriet avsluttes 17. august.

Man kan kjøpe lodd via VIPPS-nr 817234 eller skanne QR-koden i innlegget over.

Lotteriet er avsluttet og en vinner vil bli trukket i løpet av de kommende dagene. Vinner blir kontaktet direkte. Resultat blir lagt ut på FK Fyllingsdalens facebook-side.

Takk til alle som deltok og støtten som ble gitt!

3 Likes

Styret i FK Fyllingsdalen har trukket en vinner og den heldige vinneren ble Tor Lande.
Vi ber vinneren sende en e-post til post@fkfyllingsdalen.no og oppgi transaksjonsnummeret som finnes i VIPPS-appen.

1 Like