Bildet Roses are dead broken vurderes solgt
Bildet er rammet inn med sort ramme og prisen er satt til kr. 15.000
Er det originalen du selger?
Ellers får man det jo her til 700 pund: http://www.artrepublic.com/prints/18296-roses-are-dead-broken-giclee-signed-limited-edition-of-50-1.html
£700 + £30 i porto = £730
£730 * 1,25 (moms) = £912,5
£912,5 * 12,7 (ca. valutakurs) = 11589 + 200 kr (gebyr) = 11789.
11789 + 2500 (ramme) = 14088,75 kr
Selger ligger altså en liten 1000 lapp over prisen til Artrepublic. Ikke spesielt urealistisk mao.
Du får 25% på ditt første kjøp der ved å sette deg på nyhetsbrevet visstnok, hjelper litt på kursen 
Artrepublic er et galleri med galleripriser, men de sender gjerne som plakat med lav verdi. Da blir regnestykket ditt helt annerledes. Dessuten (som diskutert før) kan man ikke ta betalt for rammen på annenhåndsmarkedet. Kanskje man til og med kjenner noen i uniten som kan hente og sende det.
Uansett, dette er ikke finn.no, det er et kunstforum og jeg hater grådige folk!
Ser ikke noe grådig i dette jeg. Finn eller forum…skjerpings 
Nei, med Magnus i avataren din håper du vel at dette er billig…skjerpings;)
Ingenting med det å gjøre da jeg ikke har planer om å selge den…er noe som skal henge på veggen også når jeg blir 97 år og 7 mnd…men la nå folk få lov å slippe å bli irettesatt for priser…ufint…skjerpings 
Nei, det akter jeg ikke å slutte med sånn uten videre. Hvis jeg kan hjelpe dem som bidrar regelmessig på siden her med å unngå dyre kjøp så gjør jeg det.
Denne personen har 3 poster, 2 av dem idag “der prisen er satt til” - blodpris
Ganske freidig å fordømte andre som grådig når du selv oppfordrer til dokumentarisk, en straffbar handling
Dere får nå bare holde på…jeg syns bare at det er så ekstremt mye dobbelmoralisme her inne…sier ikke at det gjelder deg, men mange innlegg om priser, er det. Og innemellom er dere sååå innmari jentete…
Point taken Azidops, du har helt rett.
Men DET fortjener en helt egen tråd. Jeg fikk nettopp tilbake nesten 20 laken som Tollvesenet hadde “svindlet” fra meg. De har rett og slett puttet på toll der de ikke har anledning til det. Er det straffbart? Det er vanskelig å ha respekt for et tollvesen som ikke opptrer rettferdig.
