Maislipp Vinmonopolet 2021

Får kickstarte den nye kategorien, noen som kjøpte noe gøy på slippet i går?

4 Likes

En ny gin fra Bareksten (Sloe Gin) og to pils fra 7 Fjell. :grin: Ja om vi skal nevne ting som ikke er vin også…

1 Like

Usikker på om denne er ny, har dog kun sett hvitvinen før

4 Likes

Tror at Pøbelrødvin er ny ja! @gnageren de to der fra 7fjell var ikke snaue! Ikke prøvd grape ale før…

1 Like

Klarte å holde hodet kaldt ved releasedato …

Støtter årets hjemmebrygger fra Norbrygg i hans Haandbryggeri-brygg “A Smashing pilsner”,
samt prøver to nye lervig øl (Original Sin og NZDDHDIPA (smakt den på Lervig Local men greit å smake den hjemme og)).

Gikk også for en main edition release av Põhjala Neukölln Blackcurrant Berliner og noen gamle kjente fra en av de faste Belgiske produsentetDuvel 6,66 og anonyme La Chouffe Blond.

Da man arrangerte digital ølsmaking på Onsdag er ikke tørsten helt på plass ennå… men regner med den viser seg når kvelden blir eldre

1 Like

Selv lot jeg meg friste av en god del naturvin, blant annet ny oransjevin fra Sondre Lerche, Little Bastard fra Matthias Klein og Oransje Rapvin :joy:
Og ikke minst de tre nye ølene fra nyoppstartede Krecher, nyheter fra Cervisiam og ny Neipa fra Salikatt.

1 Like

Skal nå si at Barbaresco Riserva slippet på mandag skulle være årets høydepunkt for min del. Dessverre gikk Vinmonopolet heilt i stå og krasja :scream: resultatet ble dermed, første gang på 4 år jeg ikke fikk :sob:
Mye likt samtlige kunstslipp jeg har prøvd meg på siste åra :grin:

1 Like

Fikk unnagjort det årlige innkjøpet av Il Mimo. Ja, den er hypa så det holder, men herregud som den leverer, år etter år :clinking_glasses:

2 Likes

Noen som har fått melding om henting? Venter i spenning om om det blir henting eller kansellering av Heitz Cellars, Montaubret, J. Haart og Gut Oggau Rose. Fikk plass nr. 400.

Hadde flaks i år, fikk tak i noen Barbarescoer på mandag og et par andre godbiter på onsdag.

5 Likes