Manglende Instagrambilder

Tråd rundt manglende Instagrambilder for brukere med iPhone som bruker Safari

1 Like

Jeg sliter med enkelte av postene adriankg deler…i det minste på mobil (iPhone/Safari nettleser). Jeg ser et stort hvitt felt (der det skal være bilde?) før teksten kommer langt ned på de to siste postene hans i denne tråden.

Også posten fra blanked med «Ny revok» er helt tom under den lille teksten hans. Som om noe (bilde) mangler.

Flere, eller kun meg? :pensive:

4 Likes

Samme her :raising_hand_man:t2:

@Ulrik noe dere kan se på…?

1 Like

Det er instagrampostene som ikke vises korrekt alltid, har hatt samme problemet selv og synes det er vanskelig å pinpointe hvor problemet ligger. Det har funket for meg å slette cache tidligere.

1 Like

Funket dessverre ikke for meg på iPhone - men takk for svar.

1 Like

Rask test nå for meg, bildene forsvant fra Safari, men de er på Chrome (iPhone). Safari-spesifikt problem?

Prøv denne, skru av “skjul ip adresse”

@OleChristian

3 Likes

Har du fortsatt problemer med dette @Heidi1? Vi hadde problemer med dette på sensommeren, men for min del har det har vært bra nå i flere måneder, aner ikke hvordan jeg fiksa det. Er på Safari.

2 Likes

Om jeg endret ip/sporing dukket bildene opp

1 Like

Da er det en midlertidig fiks. Sannsynligvis en begrensing fra Meta… Det å få til previews var alene en unødvendig komplisert greie på grunn av Meta. Her vet @torulv mer enn meg.

Var ok en stund uten at jeg hadde endret noe på mobilen min. Nå er problemet tilbake. Får prøve den ip greia jeg og