jeg har noen Pøbel Canvas jeg lurer hva markedspris ligger på om dagen.
Lofoten X/5 - 90cm X 100cm
ICWT X/5 - 100cm X 100cm
Kid/Pottegutten: Unik - 1/1 og ble laget noen år før serien kom ut - 50cm X 70cm
PEST: X/5 - 110cm X 110cm (laget i tre)
Dette blir kun synsing, og jeg kan anses for å være inhabil.
Enig med Ulrik i hans påstand om verdivurdering av 1 og 2 (+/-). Usikker på 3, og Pest. Jeg ville vurdert Pest høyere. Dette er et motiv som har vært etterspurt som trykk, men er vel kun å få i det litt spesielle formatet - drivved. Og det er i 5 ex. Nå har jeg en av de fem, og kan derfor være noe inhabil.
Det samme kan vel sies om «Butterfly» også, men denne selges for i nedre sjiktet av Pest estimatet, dog papp utgaven.
Når det kommer til KID så ville jeg ha skrevet 30-40k, rett og slett fordi det lå et «batman og Robin» canvas ute i lang lang tid til 40k som ikke ble solgt, og lurer på om ikke selger tilslutt godtok rundt 30k (hvis det ble solgt). Vil si at det er et mer kjent motiv en Kid
Alt blir synsing uansett, så det jeg skriver er også bare det, men det er noen veldig gode verk som er listet opp - bare markedet som ikke er helt der vi var for noen år siden. Å få 100+ for street art som ikke er Banksy er nesten tøft uansett i dag.