Hei
Jeg lurer på hva som er markedspris på in cod we trust av Pøbel på papp er nå om dagen. Er det noen som har en aning?
Jeg ser jeg får ikke lastet opp noe bilde akkurat nå.
Hei
Jeg lurer på hva som er markedspris på in cod we trust av Pøbel på papp er nå om dagen. Er det noen som har en aning?
Jeg ser jeg får ikke lastet opp noe bilde akkurat nå.
Gjerne send bilde på PM hvis du får til!
Angående markedsverdi, så er vel ICWT en av de mer ettertraktede verkene av Pøbel, så vil tro mellom 40-60k faktisk
Vet ikke størrelsen på den der - men 40-60K er vel markedspris på trykkene. En original på papp er mer det dobbelte.
Får plenty av Pøbel originaler for mellom 40-60k. Enig at prisen hadde vært mer enn det dobbelte hvis det var på lerret. Men igjen, han kan jo prøve å legge det ut for 100-150k, så ser vi hvor lenge det forblir usolgt
Subject matters - spesielt for Pøbel. Han har vel originaler som er mer eller mindre umulig å selge (ref covid / tiden etter), og som er verdt mye mindre enn hans mest populære trykk. ICWT er vel blant hans topp 3 mest populære motiv - og om dette er HF versjonen på papp med 114 x 75 cm og opplag 16 ville jeg lagt meg opp mot 80-90K i alle fall.
Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.