Martin Whatson (50-75k)

Har 50-75k jeg kan bruke på kunst og har lekt med tanken om å anskaffe noe fra MW.
Gitt prisrammen, hva ville dere sett etter i dagens marked? Er det mulig å få tak i noe som er HF, eller ville dere holdt dere til trykk?

Ser eksempelvis at verk som Passe, Pointe, One Smal Step og Panda er tilgjengelig p.t. på finn - men er det noe gøy som skjuler seg hos en av medlemmene her på Kunstveggen, som de kunne vurdert å latt gå videre til mine vegger? Av det som er på Finn, hva hadde dere gått for/vært interessert i og hvorfor? - Og er de verdt asking price? :thinking:

Martin Whatson - Passe, washed edition (Hand Finished) | FINN.no - Passé
Martin Whatson - One Small Step (HF) | FINN.no - One Smal Step
Martin Whatson - Panda Handfinished - Unik! | FINN.no - Panda
Martin Whatson/Sandra Chevrier | FINN.no - Whatson/Chevrier (Er dette HF?)
Martin Whatson - En pointe | FINN.no - En Pointe (Er dette HF?)

3 Likes

Passe til 31K og SOM til 22K er uten tvil de beste Whatson prisene på Finn. Der får du mye for pengene. Passe HF er den største skatten, men for dyr. Utrolig at Passe HF gikk for ca 25K på auksjon på KV for 1.5 år siden

5 Likes

Jeg hadde først og fremst gått for et motiv du liker godt. Det skal tross alt henge hjemme i stuen din. De fleste skaffer seg de rimeligste/vanligste trykkene først før de etter hvert begynner å se på HF, originaler og lerreter. Jeg tror det er få som har gjort grove Whatson bomkjøp de siste årene. Prisene har steget jevnt og trutt.

7 Likes

Oss på Finn mener jeg er et godt kjøp, om det vil stige videre? Vet ikke. Synes selv prisene er i overkant for hva jeg vil betale, men jeg solgte dancer for 13k så hva vet jeg :rofl::rofl:

6 Likes

SOM til 22 syntes ut til å være en god deal! (Selv er jeg ikke superfan av motivet - men det er jo en annen sak)

Av nysskjerrighet - hva tenker du er en mer fair pris for Passe HF?

3 Likes

Passe HF er verdt ca 60K.

Jeg har en HF en pointe i hvit. Alt er til salgs tenker jeg. Men her må du ut med det hvite i øyet + mer enn 75k :slight_smile:

2 Likes

@inceptor , ikke bli lurt her, som tips fra samtlige her inne - 60k er fullt mulig å få den til. :man_shrugging:

Finn deg et motiv du liker, lureste du gjør!

8 Likes

Vanligvis er de som ikke eier et motiv mer realistiske på prisene :slight_smile:

4 Likes

Kjøp den Pandaen main edition som akkurat ble tilgjengelig her på Kunstveggen for 22K.

3 Likes

Ligger en HF til litt under det dobbelte på Finn, noen tanker om verdi på disse sett mot hverandre?

2 Likes

Vet noen om en pointe og S/W jeg lenket til over er HF? Eller hva disse er verdt om de er main som det ser ut til?

1 Like

Disse er ikke HF😊

3 Likes

Har et whatson hardcore angel canvas 60x60 opplag på 10 jeg er i tenkeboksen på om å selge

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.