Martin whatson cracked brass ed of 10

Hei! Er det noen som har noen formening om hva MARTIN WHATSON CRACKED BRASS ED OF 10 er verdt/kjøpes for? Skjønner dette kan være vanskelig å estimere, men gjerne et grovt forslag/estimat.

Mvh Chris

2 Likes

40-50 tror jeg. Selv i et synkende marked er opplaget lavt og selgerne tviler jeg vil ha det vekk. Så prisen må være gunstig for selger.

Disclaimer: jeg har acrylic og ligger hos rammemaker som ikke skal selges .

1 Like

Er markede synkende for whatson nå?

Virker som om folk generelt er litt mer forsiktig med å kjøpe nå. Tar lenger tid å få solgt alt, ikke bare Whatson, er min erfaring.

1 Like

Synkende, eller roligere og folk er mer forsiktig. Pluss at kanskje noen plutselig trenger litt ekstra som gjør at prisene går noe ned for å prøve å selge fortere. :wink:

1 Like

Men tror når dagens "usikkerhet " stabiliserer seg at markedet og prisene øker igjen på mye. Men det har også kommet masse nytt ifra flere i 2022 enn hva som kanskje er normalt?

som skrevet under, en del fra den utopiske toppen. Det skal sies at mye selges bra fortsatt, men mange selgere er også litt desperat.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.