Martin Whatson - Dancer - 26 Nov. 3 PM

Men hvordan fungerer egentlig dette i praksis når det, f.eks i main edition, er 175 eksemplarer.

Det er noen kjøper på pre-sale, noen gallerier får osv.

Betyr dette graffittiprints egentlig bare selger 125 dersom 50 selges på forhånd ?

Er slik det fungerer ja

Jeg satt på den, nå er det en annen nisse som har den i kurven

Nå er den nissen meg! Noen som fortsatt er interessert?

Kjøp den til galleriet @azidops , jeg vet flere som er max sulten på dette trykket!

er det det? jeg fikk plutselig tilslag 16:40 jeg også azidops…begge må ha vært ledige!

Tenkte jeg skulle være litt grei.

Ser at det nå er standarløsningen til bigcartel som benyttes. da kan det hende at vi sitter på samme bilde. Bare kjør igjennom

hehe! (y) @azidops

1 Like

Jeg tar den jeg om du ikke vil ha den :slight_smile:

Har forsøkt å betale den flere ganger nå, men etter jeg har betalt kommer jeg bare tilbake til Summary.

Samme skjedde med meg :frowning:

Da er den solgt. Jeg la merke til at den originale betalingssløsningen kom tilbake etter en stund og jeg tror den er dårlig på overselling.

Skandale :astonished:

Main etd. gikk i boks for meg. Det var synd så mange av dere ikke var så heldig.

3 Likes

Noen som vet graden av HF på disse? En dusj med Montana Gold, En strek med Poscapen? Eller mer?

Jeg har gått gjennom bildene en del ganger, og ser at det er helt klart mest HF i akryl-versjonen. Det er en 6-10 små forskjeller i hver versjon av main edition vil jeg tro. Han sa jo selv at han jobbet tre dager med HF i strekk for å få dette releaset klart

1 Like

Jeg er nesten imponert over at det ikke ligger noen ute på Finn.no enda

Hva må man regne med i kostnader utover shipping - hvis man f.eks kjøper ett dancer på ebay da (til feks 7000) ?

1 Like