Vil anbefale deg å vente, 2-hånsdsprisen vil nok gå litt ned etterhvert. Reed skulle vel få inn noen, blackbook gallery noen og sikker flere. Det som kommer i tillegg et frakt, moms og toll
I tillegg til frakt blir det tillegg på 25% på hele summen inkludert frakt og et gebyr på det jeg tror er 288. Så du kan fort legge på to lapper til i alle fall. Og det jeg ofte ikke liker er at mange av de som selger på ebay ikke er så voldsomt flinke til å pakke, og å få tilbake pengene igjen av staten om trykket er skadet/ødelagt er en runddans jeg tror du ikke vil utsette deg for. I tillegg da til alt styret med å få tilbake penger igjen fra selger, evt sende tilbake om de krever det osv. Så om du går den veien sjekk for all del feedback og om de har en god trackrecord på salg av kunst. Det er en god grunn til at trykkene som regel koster noe mer her til lands
Forøvrig enig med @Bateman, ting pleier å roe seg litt etterhvert.
Not shit, er det et motiv som det ikke kommer til å roe seg ned på, så er det dette. Dette trykket er som en våt flippers drøm… her kommer det til å ligge på 12.000 med en gang og de som ikke er villig til å betale det, bytter gjerne ‘vandalen’ sin for dette for å tilfredsstille dama si
Hehe… Skulle nesten tro hun var på julebord, men hun maler (soverommet) faktisk. Har vært offline i dag og var plutselig mye spennende på forumet, til en forandring Liker kunstveggen og ser på det som midtpunktet av min lille (store) kunstinteresse
Har du en Vandal, bytter jeg gjerne?
Noen som har sett på noe rammeløsning til denne? Blir jo fort 1x1m ferdig denne
Mange på Ebay nå.
Merkelig at man skal kunne selge noen man ikke har i hende…
Fant bare fire jeg. Og det er vel noe av det bedre jeg har sett. Mulig folk har fått med seg at graffitiprints gikk gjennom adressene for å refundere flippere?
Lå en Desert for budgivning, den forsvant plutselig.
Noen som vet når vi kan forvente at denne ankommer Norge?
Fikk min levert på døren av UPS i dag. Ser veldig bra ut, bare å glede seg
Med eller uten toll?
Det vet jeg ikke, UPS etc. leverer kun på døren. Det er opp til posten å fortolle sendinger (du får faktura i etterkant).
Bare jeg som ikke har fått Mail om at det er sendt ennå?
Jeg fikk ingen mail, bare en tube på døren, så bekymre dere ikke…
Hei! Har fått Mail om at UPS er på vei med pakke og at den kommer frem på fredag. Noen som vet hva som skjer når UPS kommer på døra og ingen er hjemme?
De ringer som regel. Ihvertfall har de gjort det med meg
De ringer ja, du kan også gi dem en ny adresse, eks. til arbeidsplassen hvis de ikke leverer på kveldstid…
Ok, bare å alliere seg med en nabo da