Martin Whatson - Dancer - 26 Nov. 3 PM

Du kan alltid bruke min adresse. Kan ta litt tid før den kan hentes da :wink:

1 Like

Da var min Dancer i hus, godt pakket inn av GP.

Den er ganske stor, må nesten vurdere om jeg må selge min En Pointe etterhvert… Kan bli litt vel mye dansere på veggen?

1 Like

Ikke selg En Pointe @Virus ! De vil se meget bra ut sammen :smile:

2 Likes

Helt enig! Kanskje med en levitate på sikt også:)

1 Like

Helt uenig, selg den til meg @Virus :smiley:

1 Like

Da var denne endelig tilbake fra rammeservice. Nå er det bare å finne vegg plass.

13 Likes

Vakkert. Flott ramme.

Fantastisk!!

Du har gjort et helt ok kjøp tydeligvis. :grin:
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=68617706&searchclickthrough=true&searchQuery=whatson%20dancer

Se der ja. jaja, denne skal ikke selges på en lang stund. Fått hedersplassen i stuen.

1 Like

Kjempefin btw :ok_hand:t2:

1 Like

Noen som fikk regning fra UPS på full moms for dette trykket? Prøver å argumetnere med de, men fikk følgende beskjed:
“Da vi mottok en lang rekke med helt identiske fakturaer som dette, fikk vi etter en tid kontroll beskjed om at dette måtte registreres som ordinær import. Hadde dokumentasjonen vist til spesifikk informasjon om kunstner og vist til hvilket bilde dette faktisk gjelder kunne nok utfallet vært annerledes, men slik var det altså ikke”

Har ettersendt invoice uten hell.

Ha var den pålydende? mener jeg fikk en på ca 800+

Høres riktig ut - min var på 849 inkl utleggsprovisjon.

Jeg fikk på 300,- fra UPS

Poenget er at det er riktig å ta 25% på import da dette ikke kvalifiserer som kunst i hht. tolltariffen. De har sitt på det tørre dessverre.

Måtte også betale 25% på min, men fikk det ned i 20% p.g.a lavt opplag.

1 Like

Ganske trist å se hvor mange av denne som ligger på finn. Blant annet tre av de totalt tjue Desert. Eneste som varmer litt er å se at de ikke selger.

Ragnarokk til gatekunsten, de notoriske flipperne og hyperne… Kjøp den kunsten du liker sier de :grin: ta en selfie :sweat_smile:

1 Like

Artig når det er 5000 i forskjell på dem. Og den billigste er så dyr at den blir liggende.

2 Likes