Er det noen som har en formening om en fair pris på det ulike dancer versjonene? Ser prisene varierer veldig på finn.no
takker for svar
Er det noen som har en formening om en fair pris på det ulike dancer versjonene? Ser prisene varierer veldig på finn.no
takker for svar
Det morsomme er at de alle har “fått noen elleville bud”, men har fortsatt ikke solgt.
Med seks eksemplarer ute samtidig er prisen i alle fall ikke den de vil ha.
Main har gått for 11-12 k siste uken
Hvis main har gått for 11-12 siste uken, så er kanskje 14k en fair pris for dessert eller black, i forhold til opplag?
9k for en main og 12k for en dessert\black er ok pris, men sellers marked.
Er nok selgers marked, men det virker som prisene er stive nok til at de blir liggende til rette kjøper. Slenger meg på at fair pris ligger rundt 9k og de litt mer kuriøse variantene noen tusenlapper høyere
Mye tyder også på at to av Dancer Desertene som ligger ute på finn er den samme, da det aller meste i de to anonnsene er identisk skrevet. Det kan selvsagt hende at det er en copycat som stjeler andres tekst der ute, men uansett … Litt sjarmerende. Og litt amatørmessig. 
Hva som er fair for et print som ble sluppet poe 3k for noen mnd siden vet jeg ikke. Men dette er nok dessverre markedspris
Ble solgt main for 2 uker siden for 13’, så ja, selgers marked…
Her er det nok selgers marked ja, noe jeg tror det vil være i overskuelig fremtid. Den generelle interessen og etterspørselen etter dette motivet overgår opplaget enormt mye.
Her vil nok en veldig stor andel av opplaget ende opp innrammet på vegger og bli hengende der i lang, lang tid.
Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.