Martin Whatson - En Pointe ønskes kjøpt

Ønsker å kjøpe dette. Helst ikke innrammet. Bor i Oslo og kan gjøre en rask handel om prisen er riktig. Ser at enkelte prøver å selge denne til blodpris enkelte steder på nettet. Det synes jeg ingenting om. Ta kontakt for en god og riktig handel. PM.

Hva mener du er en grei pris for dette verket?

Ikke for å kritisere, men de som klager over blodpris er ofte dem som prøver å kjøpe for spotpris. Hva med å fortelle hva du vil betale så blir det kanskje lettere å lure fram en selger.

2 Likes

Ser for meg 2500-3000 uten ramme for print.

Ser for meg 2500-3000 gitt hva det kostet nytt. Da tjener selger også. Blodpris menes de som prøver måned etter måned å lure en selger til å kjøpe det for 7000-9000 kr.

Jeg anbefaler deg å prøve å kuppe den som ligger på ebay nå. God pris for en hf-textured .Vurderer å kuppe den selv.

Oppussing av badet glir lenger og lenger vekk…

Med frakt og MVA (som vi alle betaler på pakkene fra GP) så er kostpris for denne 2800,- NOK (dagens kurs).

Men hvorfor skal noen selge til deg for 3000 kr når det er 5 andre som er interessert for 5000? Pris kan alltids diskuteres, men å argumentere med nypris er nytteløst når det finnes folk som vil gi mer enn deg.

2 Likes

Konemor synes denne er fin og sier det er uaktuelt å selge… Lykke til med å finne en under 5000 :sunny:

Det er alltid lov å prøve seg, men ‘en pointe’ selger seg selv, å få det til kostpris, tror jeg skal bli vanskelig.
Ville nok økt utgangspunktet litt om du virkelig vil ha printet. Forsvinner det fra salgskanaler, vil nok verdien øke deretter.

Utlandet er en mulighet, men med dagens valuta vil 300 gbp bety ca 3500,- + frakt og mva.

Lykke til!

Så er det en ting jeg lærte ganske raskt. Hvis man hele tiden skal jakte etter kupp og venter på at den rette anledning skal by seg så kan det ende opp at kjøpet blir dyrere. For min del heter den lærdommen Toy og Ms. Universe. Da er det bedre å finne en pris som er i takt med markedet, betale det og få glede av prisstigningen.

Jada… besserwissere er det over alt. Ikke lenge siden jeg hadde denne firm til 2800. Så, slapp av du. Om du skal ha 5-9k trenger du vel heller ikke kommentere her.

Besserwisseren her er du. Men du kan selvfølgelig overse tips og råd fra andre samlere, det er helt opp til deg. Lykke til i jakten. For ordens skyld eier jeg ikke En Pointe og er selv på kjøpssiden. Vi snakkes når du har spart deg til fant og må punge ut med 10k for printet.

5 Likes

Slik jeg tabbet meg ut på Grenade Lovers og Miss Universe…ventet på den rette prisen for lenge :slight_smile: men lykke til @Kirielp :smile:

Solgte mitt for 3800. Ett av de få bildene som ser bedre ut på pcen enn i virkeligheten, etter min mening. Er noe rart med gråfargene i ansiktet. Lerretet derimot ser meget bra ut.

For å komme et innspill som ikke er synsing. For å si de 5 siste prisene fra ebay eks mva og toll:

4650
3750
3850
3850
3850

1 Like

Men om du hadde den “firm” til 2800 hvorfor kjøpte du den ikke da @Kirielp ? For å mulig spare 300? Du skriver jo selv at du vil betale den for 2500-3000!

Lykke til på jakten! :smile:

Veldig sant det her - for min del heter den erfaringen Mushroom Girl som endelig har kommet i hus - nesten 3 x prisen av hva jeg hadde sjansen til å få den til for et par år siden…

1 Like

Jeg er også intr i å kjøpe denne, åpen for tilbud om noen vi selge :smile: