Martin Whatson - hardcore Angel 2/5

Hei,

Har ett Whatson bildet jeg vurderer å selge, men synes det er vanskelig å sette pris på det.

Jeg vegrer meg litt for selge, da jeg digger bildet. Men må redusere samlingen noe.

Hvert av de 5 bildene er unike (hand sprayed) og jeg har Nr 2 i rekken.

Takk for innspill :slight_smile:

Hardcore Angel

Ser forresten at det ligger ett Angel ute til 12K, som ble sluppet samtidig med ett opplag på 125.

Whatson er “rar” å selge. Noen av originalene hans går for mye, og andre for veldig lite.

Jeg hadde en Climber 1/10 og en blå Riot 1/10 som jeg forsøkte å selge lenge. Kostpris var 10k per stykk. De lå lenge på både Kunstveggen og Finn uten noen budgivere overhodet. Så fikk jeg noen bud på 18, 20, 22 og 25 (samlet). Closet til slutt på 25, bare fordi jeg var utålmodig på salg (og samtidig gått lei av Whatson). Kjøperen ville primært ha Climber og hadde nok betalt 15-20 bare for det alene.

Nå blir jeg sikkert arrestert av mange her inne, men skal jeg tippe - og basert på min egen erfaring… Kanskje rundt 22-28? Det er et fint verk og bedre enn Riot. Kanskje bedre enn Climber også? Originalene går i min egen erfaring ikke for så veldig mye mer enn trykkene.

Takk for innspill! Synes det er skikkelig vanskelig når man ikke følger så nøye med selv, ser at noen går høyt og noe ligger på samme nivå som de alltid har gjort. Selv om jeg “selvsagt” anser dette som i kategorien høyt;)

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.